Ford Mustang: prodej v Evropě zahájen!

Evropští zákazníci si ode dneška mohou nakonfigurovat a objednat nový Ford Mustang. Je to poprvé v jeho půlstoleté historii, kdy je tento legendární model k dostání na evropském trhu.

Evropští zájemci o nový Mustang se budou rozhodovat mezi motorizacemi 2.3 EcoBoost (231 kW) a 5.0 Ti-VCT V8 (307 kW), stejně jako mezi karosářskými variantami Fastback a Convertible. Na výběr je manuální, nebo samočinná převodovka, vždy se šesti rychlostními stupni.

Nový Ford Mustang lze objednávat exkluzivně ve vybraných provozovnách autorizovaných partnerů Ford. Pro Českou republiku to jsou AMB Ořech - Praha západ a Auto In v Pardubicích.

Uživatelé chytrých telefonů a tabletů si mohou s předstihem vyzkoušet, jak přesně by mohl vypadat Mustang v jimi zvolené konfiguraci. Nová aplikace umožňuje sestavit si vůz podle vlastních představ, umístit ho do zvoleného prostředí a výsledný obrázek sdílet na sociálních sítích. Aplikace s názvem „Virtual Mustang“ bude uvolněna tento týden pro platformy iOS a Android. K dispozici je samozřejmě i online konfigurátor, ve kterém si zákazníci mohou sestavit Mustang svých snů a zjistit výslednou cenu konkrétní specifikace.

„Pro uvedení tohoto legendárního vozu do Evropy nebyla nikdy lepší chvíle než dnes. Nový Ford Mustang je nejmodernější, technicky nejvyspělejší a nejpokročilejší Mustang v historii,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby.

Standardní výbava nového Fordu Mustang v evropské specifikaci obsahuje kola o průměru 19 palců, sportovní brzdy, automatické bixenonové světlomety, LED zadní svítilny a zadní difuzor. Sériově se dodává rovněž kožené čalounění, dvouzónová automatická klimatizace, audiosystém s devíti reproduktory a systém SYNC 2 s barevnou dotykovou obrazovkou o úhlopříčce osm palců.

Na přání jsou k dispozici například odvětrávaná sedadla, navigace, vylepšený audio systém či prémiová 19palcová kola se speciální povrchovou úpravou označenou jako Luster Nickel. V paletě deseti barev karoserie nechybějí výrazné odstíny jako oranžová Competition nebo třívrstvý žlutý lak Triple Yellow.

Nikdy předtím se Mustang neprodával po celém světě, nová generace však bude k dostání na více než stovce trhů. Do Asie již míří první dodávky, do Evropy dorazí první vozy přibližně v polovině roku.

Prvních 500 Mustangů si mohli Evropané rezervovat během loňského finále Ligy mistrů UEFA. Zájem projevilo více než 9300 lidí, přičemž prvních 500 registrací proběhlo za pouhých 30 sekund od spuštění. Čtyři takto předobjednané Mustangy poputují i do ČR.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků