Ford Mustang pro rok 2018 bude výkonnější a úspornější

29 komentářů

Stan
20. ledna • 8:19

A je to tady, stříkačka... Takovou jsem měl radost ze současného modelu, že se nebojí vzít obrovský motor s nepřímým vstřikováním. Teďkom tam bude miniosmihrnek s přímým vstřikem :-(

Sir CHerokee
20. ledna • 10:13

Má to své pro i proti. Hot už nebudou ty big blocky nesmrtelné.

homer
20. ledna • 13:47

mám zkušenost že elektrika kolem motoru má životnost několika mechanických fičur ty ne?

Sir CHerokee
20. ledna • 16:27

Já když vidím, co vše Stang snese, od kolegů mustangistů u nás, po ty v USA, tak bych do přímého vstřiku nešel. Krom toho stačí trochu nekvalitní palivo....a bůhví, co s tím bude dělat ta řepkoidní sračka, co je v plánu.

sokar
20. ledna • 20:08

Ta sračka ale bu de jen u naturalu 95. U 100 se to nebude dávat. Takže můžeš být v klidu.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir CHerokee
20. ledna • 20:21

Jo jo, to je dobře. Já neberu nic jiného ani do auta od manželky. Jen nevím, co můj starší Haryk. Na řepku nepojede a se 100 oktanem by se asi přehříval. Na to stavěný není. No uvidíme. To samé prolém s veterány...

fri
22. ledna • 10:09

Ty budeš takovej ten hustej odborník na paliva, co.. Hlavně by sis už mohl zjistit, že nic z řepky se do benzinu nedává a nedávalo..:-|

Tomáš
4. prosince • 13:20

No asi bylo "řepkou" myšlen celkový podíl biosložky v palivech ... (nechytal bych diskutující za slovo) a je víceméně fuk jestli je ten sajrajt z řepky anebo z kukuřice, brambor atp. Biosložka je zkrátka i v benzínu a má se dle nařízení EU její podíl v palivech zvyšovat..

Sokar
19. ledna • 16:03

Ten infotainment na stredovym panelu vypada jako z camara ne? Nejaky iphone design i konektivita. Da se tam pripojit i neco jinyho nez iphone? Ps: sir cherokee - jak ti slape mustang?

Sir CHerokee
19. ledna • 18:06

Já jsem spokojený. Pro mě je svátek každé nasednutí. Teď po dvou vrstvách vosku odpočívá, do soli ho neberu. Teď po zimě jen drobné úpravy už. Ten facelift se mi ale nelíbí. Myslím masku. Interiér je skoro stejný. Budíky mám raději analogové. Přímé vstřikování má své pro i proti - už to nebude tak nesmrtelný pony car s přímým vstřikem.

Tom
19. ledna • 18:18

Tiše závidím a přeji mnoho štastných kilometrů. ;-) Mustang je můj celoživotní sen, zatím bohužel nesplněný. Můj první dojem z faceliftu byl rozpačitý ale čím víc se na to koukám tak tím míň mi ten předek vadí. Asi to bude chtít vidět naživo. B-]

Sir CHerokee
19. ledna • 20:38

Děkuji. Měl jsem to podobně. A je svátek vyjet atmo V8, u mě s manuálem, v době tříválcové. Na fotkách z vrchu ten faceliftovaný Stang vypadá jako Jaguar skoro. Taky jsme zvědav na živo, ale neměnil bych. Někdy méně změn je vlastně více.

sokar
19. ledna • 20:59

Ten co máš má ještě nepřímý vstřik ? Na kolik tě vyšel roční servis ?Tipuju do 10k.
V autooutlet mají GT350 a ten zvuk je fakt návykovej. Tys už výfuk pošteloval ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ivo
20. ledna • 12:15

Nedávno roční interval na GT s výměnou oleje (7 litrů) v AMB Ford za 5.400,- Kč. Spokojenost.

Brouk
20. ledna • 12:47

Tak to si příště vyměň sám. Litr oleje Castrol 5W30 stojí ani ne 200 Kč.Filtr bude taky tak za 2 - 3 stovky. Tzn. do dvou tisíc a víš, že sis to udělal poctivě.

Sir CHerokee
20. ledna • 13:31

Do Stanga patří 5W 20. Já si ho sháním sám, vyjde mě kolem 100 Kč. Ale to je po známosti.

Shimi
20. ledna • 14:04

Sir CHerokee: Nechápu, jak může někdo dobrovolně nalít do jakéhokoliv motoru 5W20, natož do Stanga s V8. Já bych za tohle sekal ruce. Dovedeš si představit, co udělá ta 20 v létě při vytočeným motoru? Nedovedeš, protože kdyby jo, tak to tam v životě nenaliješ.

Sokar
20. ledna • 15:58

Co predepisuje vyrobce?

Sir CHerokee
20. ledna • 16:25

5W20

Shimi
20. ledna • 17:57

A kdyby výrobce napsal, že máš skočit z okna, skočíš? Vím, je to přitažené za vlasy, jen jsem tím chtěl demonstrovat, že ne vše, co uvádí výrobce, má hlavu a patu. Třeba majitelé Nissanu 350Z by mohli vyprávět. Kdyby dodržovali to, co říká výrobce, tak zadírají a zadírají. Letní třída 20 má viskozitu při 100 stupních Celsia nějakých 5.6 až 9.3 mm2/s, což je strašně málo. Třeba taková 50 má 16 - 22 mm2/s, to je ohromný rozdíl. U výkonných motorů je to obzvláště důležitý parametr. Ale je to samozřejmě na tobě, neber to z mé strany jako nějaké rýpání, chci jen poradit. Prostě do našich klimatických podmínek je 5W20 naprostá blbost a do sportovního auta tuplovaná blbost. Být tebou, tak s ničím jiným než s 10W50 ani nevyjíždím.

Jirka Hradil
8. února • 18:27

Do GT 5.0 2012 liju taku 5W20 dle výrobce, najeto kolem 80 tis., žádnej problém.

Sir CHerokee
20. ledna • 20:49

Amíci jsou na tyhle věci choulostiví. Kdyby to nebylo správně, tak budou Ford žalovat a to hromadně. Nejde jen o samotné číslo, ale i o výkonnovou specifikaci toho oleje. Ale můžu se poptat servisáků.

sokar
20. ledna • 18:33

Já měl 370Z a ani nevím co tam lili za olej. Já tomu tak dalece nerozumím a tak je pro mě berná mince to co předepisuje výrobce. Proč by tam předepsali nějakej blbej olej ? Naopak netuším co by tím, že se tam naleje jinej olej mohlo všechno pokazit.:-|

sokar
20. ledna • 12:31

Co by za to majitelé turbovysavačů dali. Jo objem ničím nenahradíš a na servisních nákladech už vůbec ne.:-D

Sir CHerokee
19. ledna • 21:22

V8 před faceliftem jsou s nepřímým vstřikováním. Mě moc ne. Mám celkem levně olej. Pravda, první olej to chtělo měnit po 5000 km, ale to je u Amerik normální, pak už to bude v pohodě. Shelby GT350 prodávají i v Novém Jičíně, viděl jsem a slyšel..paráda. Někdy bych si ho rád zkusil. Jj, výfuky jsem dlouho uvažoval a nakonec dal Ford Racing, varianta Sport. Dělá to pro ně Borla a jsem nadmíru spokojený. Ve finále jsem porovnával s Magnaflow...teď je má známý, takže si je tež naživo poslechnu.

sokar
19. ledna • 22:01

Tak bych čekal, že předfaceliftové verze budou dost držet cenu. Já měl slabou chvilku na to GT350, ale prostě musím jít do vette. Ať ti pěkně šlape. Vždycky mám lepší den, když potkám mustanga - toho pravýho, ne ekobůst.B-]

Sir CHerokee
20. ledna • 10:12

A já ti zas přeju mnoho radost s Vette, kdykoliv kolem projede nějaký pěkný 8 válec, tak se ohlídnu! P.S. Viděls připravovaný Dodge Challenger Demon? To bude asi síla :-).

sokar
20. ledna • 12:30

Viděl a hořím nedočkavostí. Jen je to takový těžkopádný auto, ale má koule. Předpokládám pohon všech kol.

Sir CHerokee
20. ledna • 13:30

Vypadá brutálně. V Hellcatu jsem seděl, i nastartoval...má to hodně co do sebe. Zvenku takové neotesané chlapské auto, moderní interiér a pod kapotou šílenost. Není to teda do našich úzkých uliček ve městech, ale jinak velká krása!

Doporučujeme

Články odjinud