Ford Mustang pro rok 2018 bude výkonnější a úspornější

Legenda americké automobilky dostane desetistupňový automat, poupravený vzhled i řadu nových kol. Do showroomů Fordu dorazí na podzim tohoto roku.

Zatímco převážná většina pozornosti se v posledních dnech ubírala na autosalon v Detroitu, Ford ve svém vývojářském centru v Dearbornu představil Mustang pro modelový rok 2018.

Základem legendárního modelu bude pětilitrový osmiválec s přímým vstřikováním paliva (obdobně jako u modelu F-150). Výsledkem je vyšší výkon a úspornější spotřeba paliva. Podrobnější data ale Ford zatím neposkytl. K dispozici ale bude nadále i 2,3litrový čtyřválec, který teď slibuje vyšší kroutící moment a lepší akceleraci. 

Elektromobily | Ford

Ford dá elektromotor téměř do všech svých aut. I do mustangu

U obou motorizací bude k dispozici novinka v podobě desetistupňové automatické převodovky. Chybět nebude ani šestistupňový manuál. Obě varianty Ford upravil tak, aby bylo řazení pohodlnější.

Mustang je klasikou, ale i v něm musel Ford odpovědět na současný trend technologickými vychytávkami. V interiéru je tedy k dispozici 12palcový LCD přístrojový panel. Digitální ručičky například mění barvu podle toho, v jakých otáčkách se motor pohybuje. Výrobce navíc dovolil drobné možnosti grafické individualizace. Fanoušci klasických budíků ale nemusí zoufat, ty i nadále zůstávají standardem.

Zajímavosti | Ford

Dva Mustangy svými pneumatikami namalovaly obraz do knihy rekordů

Chybět nebudou ani bezpečností prvky, včetně kolizního asistenta s detekcí chodců, upozornění na bezpečnou vzdálenost, či asistenta jízdy v pruhu. 

Ford zatím neprozradil nic o ceně nového vozu. Víme jen to, že se Mustang pro rok 2018 bude prodávat ve 148 zemích po celém světě a do showroomů americké automobilky dorazí na podzim tohoto roku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků