Ford Mustang GT: za volantem legendy (test)

80 komentářů

Martn
27. ledna • 13:27

Já měl teda možnost řídit novějšího Mustanga přes – www.jizda-zazitkova.cz/zazitkova-jizda-ve-ford-mustang-gt500 a byla to pecka. Okolo tohohle nového jezdím skoro každý den, hned bych ho bral. Jen ne ten pitomej evropskej ecoBoost!!

WarLock
3. srpna • 15:34

Ahoj,
moc se mi líbí.Přemýšlím nad jeho pořízením.Chci se zeptat,zda má pzink kastlu?Díky WarLock

V8
5. srpna • 23:28

CAu lidi kolik by tak stal mustang na pujceni na celej tejden kdyz uz tak uz :-) dik moc a popripade Nakou stranku. diky moc

shelby
19. dubna • 0:19

Zdarec lidi mam sen se projet ve Ford mustang shelby GT 500 Eleanor tak se chci zeptat jestli se da zapojcit i tady v ČR a popripade WEBOU STRANKU dik moc za kazkou nabidku

Saba
10. února • 13:30

kde muzu sehnat karoserii od mustanga 67 piste pls
:-(

Jirka
19. ledna • 11:13

Staršiho Mustanga mužete levneji koupit v Polsku rok 05 a vice tam začinaji na 300000 tato cena je četne DPH stači zadat www.otomoto.pl potom kliknout na Wyszukiwanie zaawansowane zobrazi se vam tabulka a tam zadejte značku model r.v. a hlavně zaregistrovany v polsce. s pozdravem Jirka.

Ricard Winkler
7. června • 11:30

Chtel sem se zeptat kolik staji Fort Mustang GT????

oravsky
6. června • 21:44

Poradi nekdo jak predelat svetla na evr. normu? predni i zadni, zatim sem na to nedosel a zda se mi to dost problem

Lubomír
26. června • 11:15

Škoda že mám do duchodu 12 jáhre Toho dne kdy dovrším duchodu tak si pořídím s babkou takovouhl krásu

Alojs
21. června • 0:05

Myslím, že s motorama je to malinko jinak. Jsou tři, a info o vstřikování jsou od stránek výrobce také jiné.
http://www.fordvehicles.com/cars/mustang/features/specs/

wellvet
12. ledna • 0:16

Preji hezky den, mam na vas dotaz... je bezne, ze Mustangovi GT 2005 se pri rychlosti vyssi jak cca 140-150 chveje predni kapota?

Honza GT05
19. února • 14:43

mam GT 2005 a nadzvedavani kapoty jsem vyresil instalaci zavodnich spon, ktere navic vypadaji dobre....
http://img245.imageshack.us/img245/9844/dsc01467xd5.jpgvsem majitelum mustangu take doporucuji: www.mustangridersclub.cz
jinak dekuji autorovi za objektivni clanek!!!!!

Jiří Duchoň, autor
12. ledna • 10:33

Dobrý den, tento neduh jsem u zkoušeného Mustangu nepozoroval, ale fakt je, že některá auta na to trpí, dělala to i zánovní Impreza WRX STi. Ve Vašem případě bych v klidovém stavu kontroloval vůli kapoty na závěsech vzadu, ale především na zámku, jestli nejsou ty gumové špalíky, co jsou po stranách zámku, příliš dole. Zkusil bych je povysunout vzhůru, aby v zavřené poloze tlačily proti tahu zámku. Příjemný den!

wellvet
12. ledna • 12:27

diky... kamarad ma Imprezu a rikal, ze ten problem ma, ale vic ho pry prekvapilo, kdyz se mu nadech pri vyssi rychlosti na kapote nafoukl jak balon :o) ... uz jsem sehnal info i od majitelu mustanga a kapota se jim pry chveje... dokonce pri rychlosti 200 km i 10 cm a resi to sportovnimi sponami... ja si toho vsiml na dalnici, takze jsem mel cas sledovat ruzny ptakoviny :o) ... jeste jednou diky a hezky den...

henie
25. ledna • 23:00

ja mam mustanga (V6) uz dva roky a me se teda kapota nechveje, jeden cas mi "drncelo" radio, protoze bylo nejak mizerne uchyceny, ale uz si sedlo a "nedrnci" nic ... ze by se chvela kapota sem si vazne nevsimnul jinak auto to je skvely, ale nektery detaily sem jim opravdu nepovedli - aka uchyceni plastu, polstrovani a tak
ale jinak bych poznamenal ze autor ma pravdu ze si clovek musi davat pozor na tocak, protoze jak je jen trochu vlhko a clovek slapne na plyn v zatacce tak musi pocitat ze zacne klouzat :-)

Tonda
20. ledna • 19:08

Nevím jestli to tu ještě někdo čte,
tohle je známá věc a čas od času se to někde řeší (ve vyšších rychl.se vzduch nestačí dostat z motor.prostoru) ; počítal jsme s tím předem, takže mě to nevyplašilo :-D
těch 10 cm se mi zdá přehnaných, naopak mám dojem že kolem 200 km se to zmenšuje (nebo je už míň času na takový prkotiny :-P ).
Podstatný je, že kapota je dost jištěná na to, aby se uvolnila.. Zatím mi nestálo ani za to, abych laboroval s těma gumovejma špalíkama. Možná to zkusím - lidi ale říkali, že ne každýmu to pomohlo.

wellvet
21. ledna • 20:00

s tema spalikama ... aby to melo efekt, tak ti pak zas nesedi kapota vuci blatniku... a na druhou stranu, zas tak neprijemny to neni :)

Tomáš Adam
8. ledna • 16:01

Nadherny fotky:
http://www.denker.cz/inzerce/2005_Ford_Mustang_GT_Blue/page_01.htm

Roadmaster
10. ledna • 11:11

No tak to si děláte srandu!!! Co je na těch totálně diletantnských fotkách před barákem zajímavého?!? Chápu, že jedinou Vaší motivací bylo propagovat Denker, ale parádně jste se touto formulací strapnil. Doufám, že si skutečně nemyslíte, že fotky z Vašeho odkazu mohou konkurovat profesionálním snímkům u tohoto testu, že ne?

Tomcat
28. prosince • 11:43

Díky, po dlouhé době mě v té šedy průměru něco zaujalo a oslovilo

Rotoped
26. prosince • 16:03

Jak tak koukám na připojené fotografie, tak mi padly do oka ovládácí prvky, které jsou k nalezení např. u Fordu Focus (zapínání světel).
Jak se zdá, šetří se všude... :-/

bob ash
28. prosince • 8:26

Z nadpisu tvýho příspěvku je vidět, že jsi Mustang nepochopil. Mustang samozřejmě NENÍ exkluzivní vozidlo. Je to levnej, dostupnej sporťák se silným motorem, pro šestiválec jsou jednou z největších cílovejch skupin studenti. Páčka z Focusu je naprosto v pohodě, levnej Ford jako levnej Ford.
Z Mustanga se pořád dělá něco, co není a nikdy nebyl - výjimečný a drahý auto. Mustang byl vždycky levný auto pro studenty a sekretářky, který nabízelo spoustu stylu za málo peněz díky využití komponent z levnějších Fordů (první Mustang měl mechaniku z kompaktního Fordu Falcon). Záměrně mluvím jen o stylu a ne o výkonech, protože většina generací Mustangu nijak nevynikala ani tím - vždycky existovala silnější konkurence...Páčky z Focusu přesně odpovídají charakteru toho auta.

Zdenek
28. prosince • 11:00

Presne s tim souhlasim, u Mustangu me to neprekvapuje, navic tohle auto nema v tehle cene az tak velkou konkurenci. I kdyz mozna jen u nas je trochu drazsi, stejne jako vsechna americka auta. U Fordu GT, tam uz by se ale opravdu tolik setrit nemuselo :)

Jiří Duchoň, autor
27. prosince • 22:57

Ale pánové, kdyby bylo třeba vyvíjet zvlášť pro Mustang takové hlouposti jako páčky pod volantem nebo ovládání zrcátek, ta pořizovací cena by nemohla být tam kde je, nemyslíte? Hlavní je, že po koncepční stránce je vůz skutečně novým strojem, který tak po všech stránkách perfektně vystihuje všechno, co se od šedesátých let pod pojmem "Mustang" skrývá. Děkuji všem čtenářům za jejich postřehy!

Zdenek
26. prosince • 20:12

Ono co jsem sedel ve Fordu GT, tak i ten ma packu blinku stejnou jako mam ve Focusu..tam uz me to pri cene 6 mega trochu prekvapilo :).

RS
26. prosince • 23:31

No ty auta nedala najaka packa na to jsi Ford nehraje, jestli potrebuje k ziivotu pozlaceny knofliky na sterace tak pro Vas Ford neni to prave.

Zdenek
27. prosince • 19:02

No me to az tak nevadi, ale u auta za 6 mega by clovek necekal, az tak drasticke snizovani nakladu :) Jinak to u GTcka preziju, i kdyz takova Z06 se stejnymi vykony vyjde skoro na tretinu ceny, tak je to mozna rozumnejsi koupe...no treba klesnou ojetiny GT na nejake rozumne ceny, uz ted se da koupit pod 4 miliony.

kundák
25. prosince • 23:47

jedině na w w w. a u t o t r e n d . c z vycházejí aktuální čerstvé testy!!!

Jenyk
26. prosince • 0:55

Jo, třeba test marketingovýhovajsprezydentaseatu....jdi se zahrabat.

clone
25. prosince • 11:03

A jak to že tam je zľava 300.000,-CK ??

AleXtreme
25. prosince • 17:52

To je sleva pro testovací vůz...
Chápeš? Je to cena předváděcího vozu s tím počtem najetých kilometrů. A určitě pěkně naplno najetých kilometrů na nezajetý motor...

Zdenek
25. prosince • 19:43

nezajetý motor u turbomotorů je průser ale u takového motoru ...

RS
25. prosince • 22:41

zajety je uz tovarny

Tonda
24. prosince • 18:37

Právě jsem ho dal do garáže a najdu tady tohle :-D
Autor to vystihnul přesně; takový pocity z jiných aut neznám, v létě jsem zkoušel corvettu a caymanaS, ale tohle je bezprostřednější a syrovější, tamty auta jsou -pokud se nejede na krev- sterilní a nudný. A stojí přitom 2x tolik..
A po výměně tlumičů (výfuku) za stingery ... zvuk jako 4 harleje. Každá projíždka = NASCAR :-P
Tohle auto (doufám) jen tak z domu nepůjde...
Jediný, co mě nenadchlo, jsou brzdy, je potřeba trochu víc plánovat dopředu. S 18kama i přes vysoký profil dost tvrdej podvozek - na kvalitní silnici skvělej.
Ten čas 0-100 bude spíš 0-60 mil. Realističtější je 0-100 za 5.6 sek.
Ale to jsem ještě netestoval, auto není úplně zajetý, mám zatím jen 500 km.

Jiří Duchoň, autor
27. prosince • 23:08

Dobrý den, tak to Vám blahopřeji! S tím zrychlením máte pravdu, počítal jsem samozřejmě se zrychlením na 60 mph, což je asi 94 km/h... A jsem rád, že s těmi vadnoucími brzdami to máte podobně... Hodně šťastných kilometrů přeji! Tiše závidím lidem, kteří mohou své sny žít ne dny jako já, ale celé měsíce a roky:-)

Tonda
29. prosince • 14:38

Díky - i za super článek !
Teď ale napad sníh = nucená odstávka (zimní gumy nebudu kupovat, tím spíš, že je to kabrio).Jen mě ještě napadlo, že stálo za zmínku, že GT (=8v) má standardně samosvor. diferenciál, teda aspoň s manuál přev. určitě.

RS
25. prosince • 0:33

Kde si ho koupil?

REX
25. prosince • 18:10

:-DB-]koupit, resp. nechat dovezt lze i za mnohem zajimavejsi cenu ( asi jako nova naslapla Octavia), nez u zminovaneho kartelu:-D:-D:-D, doporucuji www.specialservices.cz, prave se mi veze ....GT v cerny ....proc se ten cas tak vlece?????

Tonda
25. prosince • 9:29

Od Simixu, ale můžeš i Denker, Impexta... vyjde to stejně (=kartel :-D:-D)

JSmith
24. prosince • 17:52

Opravdu povedena recenze, akorat na Stedry den. Jeste najit Mustanga pod stromeckem a byl bych nejstastnejsi:-D Skoda, ze neni video, ale musim pochvalit fotky - takhle dobre uz jsem na Autorevue dlouho nevidel, i kdyz by si podobnou kvalitu zaslouzila spousta tady testovanych aut.

v0cas
24. prosince • 17:05

jak to neni v nafte f tedeicku tak to nema nejmensi sanci... :-O

Gord
17. března • 12:38

Nafta patri do kamen!!!!!

pola
24. prosince • 16:14

kdepak udelali soudruzi chybu ze to nema ani calouneni vika kufru???

Caddy
28. prosince • 1:28

...na co calouneni vika kufru??

ska-p
24. prosince • 16:33

.......a plasty v interiéru budou určitě tvrdé, žádné hodnotné měkčené, jako dávají do škodovek

RS
24. prosince • 16:54

cim nin pastu tim lepe kdyz chcete vice plastu kupte si treba mixer od Hondy :-D:-D:-D

bob ash
24. prosince • 15:43

... tentokrát se o Mustangu podařilo napsat dobrej článek :) Jen malá poznámka, modulární 4.6 pokud vím není odvozena od 5.4, ale vznikla první. Do Fordů (+ Lincolnů a Mercury) se montuje už od roku 1991.

Jiří Duchoň, autor
27. prosince • 23:04

Dobrý den, podle mých informací byl motor pro GT skutečně "smrsknut" z Tritonu. Navíc si myslím, že v této konfiguraci (tři ventily na válec, rozvod OHC) patří spíše mezi novinky. Ale hádat se nebudu, možná máte pravdu. A pochvala od Vás mě těší o to víc, když si vzpomenu na diskusi k historii Mustangů. To mě z Vašich příspěvků často naskakovala kopřivka:-P Ale uznávám, že jste měl v řadě věcí pravdu. Děkuji, mějte se!

Spage
24. prosince • 14:24

Opravdu super recenze. Jenom skoda ty cesky(potazmo evropsky) ceny, ktera neni nadsazena bohuzel jenom na auta...

RS
24. prosince • 13:32

pekna recenze, s GT jsem mel take tu cest a tomuto autu clovek odposti vse kvuli tomu zvuku 8V Tritonu, kdo neslysel vi prd.
JInak by me zajimalo jako to je se zarukou u Brneskeho Carentu a jestli tento dovoz uz konecne podporuje oficialne FMC ???

Peugeotak
24. prosince • 16:56

Triton V8 se dava treba i do F-150 Sport 4x4, ale tam nema moc ladeny potrubi...ale sileny je to uz v tom pick-upu :)

Peugeotak
24. prosince • 17:00

Sem si to taky mohl napred precist cely...:-|

Jiří Duchoň, autor
24. prosince • 13:42

Dobrý den, pokud vím, se zárukou na Mustang nejsou problémy. A FMC bohužel dává od dovozu do ČR ruce pryč i nadále... Přeji všem čtenářům krásné Vánoce!

RS
24. prosince • 16:51

se zárukou na Mustang nejsou problémy verim ale jak dluho trva dodani nahradniho dilu z USA? Kolik let na to davaji zaruku u Carentu?

Tonda
24. prosince • 18:40

Díly - v Praze Simix 1-2 týdny (možná něco výjimečně za dýl).ŽE dává ofic.zastoupení Fordu ruce pryč je logický, protože Mustang se oficiálně nedováží do Evropy nikam.

RS
25. prosince • 0:31

Ale slibovali ze bude !!!:-))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jean Marast
25. prosince • 2:16

Kdo to sliboval a kdy?:-D

RS
25. prosince • 23:30

EU Ford, kdy nak pred pul rokem.

J.
28. prosince • 13:59

Ford of Europe nic nesliboval...

RS
30. prosince • 19:03

Sliboval

J.
4. ledna • 2:16

Jste jak malej Jarda:-/

dejdis
24. prosince • 12:44

Prostě nádhera, paráda. Mít ty prachy jdu do něj. Krásny retro... Díky Jiří ;-)

DavesBond
24. prosince • 12:33

ferrari,porsche,bmw,audi,šubáru,meršedes...... jsou auta pro nafoukance.
MUSTANG je auto pro opravdové nadšence. Jemu bych odpustil i tu žíznivost.
Díky.

laurel
24. prosince • 12:41

Tady mame nejake videa se zvukem :-)) http://youtube.com/watch?v=rVgo8Qzv5TQhttp://youtube.com/watch?v=R-4te97zq20

puck
24. prosince • 12:52

tie cervene efekty su otrasne, inak fajn

stm
24. prosince • 12:31

za ty prachy raději Eleanor, ale špatný to nejni...:-D

rockblock
2. ledna • 21:19

chces eleanor? nech sa pacihttp://www.uniqueperformance.comtam ti ho spravi pan Foose... ;-)

honzik
24. prosince • 11:53

Jo, Ford Mustang jsem mel pujceny behem otrokarskeho pobytu v USA. Sice nejslabsi 4litrova verze, 210koni, convertible a pekne zarive zluty. Bylo to prvni takhle vykonny auto co jsem ridil, takze nemuzu srovnat, ale nadhera. Silnej motor, silny brzdy, to auto jezdilo samo (bohuzel automat). Takova nadhera jako jet podel oceanu se stazenou strechou v aute za kterym se holky otaci...parada. V USA cena kolem 20 000 dolaru, clovek by brecel pri cenach u nas... No, pristi leto se chystam na corvette.... :-)

mrazik
24. prosince • 10:54

Redakce hezke svatky a velke podekovani za skvelou recenzi Mustanga. Jednou jsem ho slysel za jizdy, stahnul jsem si okno a jen slintal. To auto v podstate neni nicim vyjimecne, ale ma neskutecneho ducha, to auto proste zije

Germi
24. prosince • 11:22

Pěkný autíčko, ale to provedení toho kabelovýho svazku přes víko kufru je otřesný :-/

mrazik
24. prosince • 12:42

,,vždyť je to Mustang“ :-D

saul
24. prosince • 10:46

Opravdu nádherné fotky, recenze taky skvělá, díky za zprostředkování zážitku B-]

geeker
24. prosince • 10:27

:-P

Filip
24. prosince • 10:24

Super cena - až mne to překvapilo - kolega měl půjčeného Mustanga z Impexu - doteď si vzpoenu na lohodný zvuk motoru :-)

V8
5. srpna • 23:23

Cau za kolik jsi ho ten kamos pujcil a bych si ho chtel pujcit tak na tejden at to stoji za to:-) nevys?dik moc

hekynen
24. prosince • 10:20

A co takhle připojit i nějaké to video anebo aspoň audio?

Cando
24. prosince • 9:38

Parádní recenze ... nádhera ... obsah ničím nenahradíš B-]

Peugeotak
24. prosince • 16:53

Myslis objem...

Standa
25. prosince • 20:09

Asi myslel obsah příspěvku. :-D

LukasCZE
24. prosince • 9:27

Fakt super :-D Díky redakci za příjemné spestření štědrodenního rána :-):-))

Doporučujeme

Články odjinud