Ford Mustang GT Convertible na nových snímcích a v detailech

V předvečer zahájení autosalonu v Ženevě se u Fordu konečně rozpovídali o otevřeném provedení připravovaného Mustangu.

Otevřená verze byla prezentována spolu s novým modelem Ford Mustang, ovšem podrobněji se k ní můžeme vrátit teprve nyní. Na přiložených snímcích vidíte Ford Mustang Convertible v osmiválcovém provedení GT, jenž vyniká elektricky ovládanou, vrstvenou plátěnou skládací střechou. Celý systém dodává Webasto a její skládání má zabrat poloviční čas v porovnání se stávající generací (asi 7 s). Vděčí tomu také absenci dodatečného krytu, prostor se uzavře přední částí střechy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Mustang GT Convertible dostal plátěnou střechu zcela nové konstrukce

Po sklopení střecha na rozdíl od aktuální generace zcela zmizí v útrobách vozu, údajně snižuje příslušné partie o 170 mm, což má mít příznivý vliv na omezení odporu vzduchu. Kompaktnější konstrukce má přitom také méně omezovat zavazadlový prostor, pozměněná konstrukce upínání na hraně čelního skla přechází z dvou samostatných zámků na jeden zdvojený. Jinak se interiér kabrioletu prakticky neliší od kupé.

Testy | Americká auta | Kabriolety | Ford

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času

Novinkou se stává nejnovější provedení multimediální palubní soustavy Ford SYNC, představené na letošním veletrhu CES v Las Vegas. S ohledem na dosavadní kritické hlasy bylo celé ovládání SYNCu zřejmě výrazně zjednodušeno. Hlavní předností jeho nejnovější verze je pohodlné propojení s telefonem a integrace škály funkcí a povelů při správě aplikací do hlasového ovládání s tlačítkem SYNC na volantu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér sází na stylové doplňky a moderní elektronické prvky

Ford Mustang Convertible bude dodáván se stejnými motory jako kupé, přičemž základem bude modernizovaná verze šestiválce 3,7 l s výkonem 300 koní (223 kW) a točivým momentem 365 Nm. Následuje nový „eko“ čtyřválec 2,3 l EcoBoost naladěný (předběžně) na 305 koní (227 kW) a 406 Nm a špičkou standardní nabídky bude osmiválec 5,0 l s výkonem 420 koní (313 kW) a 528 Nm.

Prodeje nového Mustangu v obou karosářských verzích budou zahájeny letos na podzim, přičemž výrobce očekává, že zhruba 18 % prodejů připadne právě na kabriolet.

A nezapomeňte si projít fotogalerii v následující kapitole!

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků