Ford Mustang GT 5.0 nyní i s továrním kompresorem a 633 koňmi

6 komentářů

Shimi
30. srpna • 13:40

Tady není třeba slov, takhle to má vypadat. Nádhera.

Brouk
30. srpna • 17:55

Jo jo, maximalni souhlas. 633 koni za nejakych miliondveste, o tom si muze nechat evropska produkce jen zdat. Maximalne tak trilitra na uhli.

Honza
31. srpna • 12:23

ono je to srovnatelné? Myslím, že legálním způsobem to je nepřihlásitelné a pokud ano rozlučte se s koncovou cenou 1,2Za 1,2 bych raději vozidlo s lepším poměrem výkon/hmotnost, které by bylo pro evropu použitelnější.

Brouk
31. srpna • 15:08

Novy mustang 5.0 se prodava (treba v DE) za milion korun a 7500 $ je cca 150 tisic kc. Cena 1,2 milionu je realna a jeste zbyde na benzin.
Za 1,2 mega ja osobne vozidlo s lepším poměrem výkon/hmotnost neznam.

Marty
1. září • 9:49

Proč by to mělo být nepřihlásitelné? kdyžje to úprava přímo do výrobce? A mustangů tady jezdí, hafo

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
1. září • 12:07

Říkám normálně!Ford USA tu nemá zastoupení, takže Mustangy se tu přihlašují individuálně. To že něco tak dělá výrobce neznaná automaticky zde schválené k provozu na veřejných komunikacích. Ani samotnej proces není zadarmo. Proto sem říkal, že těch 1,2 je jen teorie.
Češi sou ale vynalézaví takže on se to nějak zařídí že? Docela odivuju odvahu těch úředníkú který byly schopmý přihlásit některý ameriky bez úprav.

Doporučujeme

Články odjinud