Ford Mustang GT 5.0 nyní i s továrním kompresorem a 633 koňmi

Automobilka Ford nyní nabízí v rámci svého oficiálního seznamu příslušenství pro pětilitrový osmiválcový Mustang GT 2011 sadu na dodatečné zvýšení výkonu, jejímž středobodem je přeplňovací kompresor. Takový přístup není v současné době jedinečný, jedinečné jsou však výsledné parametry. Dvojitý kompresor je totiž schopen zvýšit standardní výkon o plných 51% na 633 koní (465 kW), přičemž maximum točivého momentu leží na hodnotě 726 Nm.

Za 7 500 dolarů zákazník dostane kromě kompresoru také chlazení stlačovaného vzduchu s vlastním vodních okruhem, hnací řemen, nové sání a větší vstřikovače. A sada obsahuje též nový program pro řídicí jednotku. Za dalších 600 dolarů nahradí černé pouzdro dmychadla schránka s povrchem z leštěného chromu. Krásné.

Vaší pozornosti však doporučujeme jistou a o něco starší položku v rámci programu Ford Racing. Ta se týká kompresorové sady zvyšující výkon téhož pětilitru TiVCT až na 760 koní (559 kW), nachází se standardně v chromovaném pouzdře a stojí o plných 900 dolarů méně než základní, černá verze nového kitu, o němž byla řeč v předchozích řádcích. Za méně peněz více muziky, ale máte na výběr...

Klepněte pro větší obrázek
Kompresor je v motorovém prostoru Mustangu 5.0 jako doma...
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků