Ford Mustang GT 5.0 nyní i s továrním kompresorem a 633 koňmi

Automobilka Ford nyní nabízí v rámci svého oficiálního seznamu příslušenství pro pětilitrový osmiválcový Mustang GT 2011 sadu na dodatečné zvýšení výkonu, jejímž středobodem je přeplňovací kompresor. Takový přístup není v současné době jedinečný, jedinečné jsou však výsledné parametry. Dvojitý kompresor je totiž schopen zvýšit standardní výkon o plných 51% na 633 koní (465 kW), přičemž maximum točivého momentu leží na hodnotě 726 Nm.

Za 7 500 dolarů zákazník dostane kromě kompresoru také chlazení stlačovaného vzduchu s vlastním vodních okruhem, hnací řemen, nové sání a větší vstřikovače. A sada obsahuje též nový program pro řídicí jednotku. Za dalších 600 dolarů nahradí černé pouzdro dmychadla schránka s povrchem z leštěného chromu. Krásné.

Vaší pozornosti však doporučujeme jistou a o něco starší položku v rámci programu Ford Racing. Ta se týká kompresorové sady zvyšující výkon téhož pětilitru TiVCT až na 760 koní (559 kW), nachází se standardně v chromovaném pouzdře a stojí o plných 900 dolarů méně než základní, černá verze nového kitu, o němž byla řeč v předchozích řádcích. Za méně peněz více muziky, ale máte na výběr...

Klepněte pro větší obrázek
Kompresor je v motorovém prostoru Mustangu 5.0 jako doma...
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

dnes | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků