Ford Mustang DUB: limitovaná edice pro šestiválce

Nejrůznější omezené série byly obzvláště běžné v předchozí generaci Mustangu, nyní jízda pokračuje. Ford se spojil s magazínem DUB a společností Roush Industries a představil edici Mustangu V6 modelového roku 2011 s označením DUB.

K dostání bude ve všech třech karosářských variantách a na první pohled si všimneme řady doplňků ze stávající nabídky ladiče Roush. Patří mezi ně maska chladiče, nárazník, kryty zadních bočních oken, specifické „rychlé pruhy“ nebo černý interiér s nápisy DUB na hlavových opěrkách. V souladu s lifestylovými prioritami čtenářů magazínu DUB dostal tento Mustang taktéž působivé dvacetipalcové ráfky TIS nazuté pneumatikami Pirelli a Rousch přidal snížené, sportovní pérování. Ačkoli motor zůstal beze změn, ke zlepšení akcelerace má přispět lehčí stálý převod s poměrem 3,31.

Prodeje Mustangu DUB budou zahájeny letos na podzim, na výběr bude manuální i automatická převodovka a čtveřice druhů vnějšího lakování v odstínech Black, Grabber Blue, Ingot Silver a Race Red. Pokud se vám tento model zalíbil, rezervujte si místo v některé z podzimních plaveb přes oceán...

Klepněte pro větší obrázek
Ford Mustang V6 DUB
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků