Ford Mustang dostane desetistupňový automat a zbaví se šestiválce

Bob  |  24. 11. 2016 11:55  |  [94.113.249.xxx]

A toto je velká škoda! Mám 2015 kabrio V6 dovezený z USA. Ta V6 je prostě fantastická. Jezdí to do cca 8 litrů a výkon to má na rozdávání. Zvuk je utlumený ale při vytočení umí krásně zařvat. Na dovolené u USA jsem měl tento rok vypůjčené kabrio 2.3 EcoBoost pro porovnání. Má to stejnou spotřebu ( 4500 km za 7.7 litrů), zvuk je umělý a V6 zní i přes ten "sound creator" lépe, ale taky to jede jak z praku.. Jsem zvědav jak na tom bude se spolehlivostí ten čtyřválec. Je to velká škoda že už i v Americe zastavují výrobu V6. Když mám na výběr 4 nebo 6 válec tak je moje volba vždy jasná.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  24. 11. 2016 12:29  |  [62.159.20.xxx]

Také bych si z těchto dvou možností vybral šestiválec. Otázka je, jak se chová zákazník na americkém trhu a jaké tam jsou prodeje těchto motorizací... Pokud drtivá většina zákazníků, dá přednost raději čtyřválci, pak se Mustang s šestiválcem prostě Fordu asi nevyplatí... :/

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  24. 11. 2016 12:19

A není to málo? Když už tam dáváte převodovku s amerckého trucku tak proč ne rovnou 18 převodů?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 11. 2016 12:59  |  [195.113.113.xxx]

Magne ride je hodně dobrá zpráva. Shelby GT350 s ním je na okruhu rychlejší než M4. Tím se Stang posune ještě blíže evropskému řidiči. 10 stup. převodovka je na okresce nesmysl, ale na dálnici to ušetří nějaký litr.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  24. 11. 2016 13:16

Jak jsi přišel na to, že 10° něco ušetří? Ono je jedno jestli to má 5 nebo 10, když bude poslední převod v obou případech stejný, když by použili 7° tak můžou nastavit prvních 6 normálně a ten poslední at hodí otáčky na dálnici klidně na volnoběch a spotřeba bude možná i menší než u té 10

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 11. 2016 14:03  |  [46.167.216.xxx]

Camaro, které tu převodovku použilo, se snížením chlubilo. Kdyby k němu nedošlo a lhali by, v Americe by je zasypali žalobami.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  24. 11. 2016 17:28  |  [46.33.96.xxx]

GT350 je super, ale oproti camaru SS je lehounce pomalejší, ale o půl mega dražší.
Ten 10° nebo kolik jich třeba camaro má jsem myslel že bude na škodu, ale dle časů na Ringu i s tím automatem zajel famózní čas. A jelikož ZL1 má o 150HP víc a cenově stejně tak se bohužel stang nechytá. Jinak V6 je škoda, ale ukazuje to názor trhu. Pro blbečky ecoboost, pro petrolheady V8. Nic mezi.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 11. 2016 23:18  |  [46.167.216.xxx]

Nemyslím si, že SS je rychlejší než Shelby a to ani GT350, ani GT350R. Ale je to celkem jedno. ZL1 má kompresor, to je zase něco jiného. Mustangů s kompresorem je taky celá řada. S hodnocením ecoboostu v Mustangu souhlasím. V6 je škoda.

Jen s tím, co se chytá a co ne....u nás se nechytá Camaro. Nemá prodejny, nemá servis, nemá zázemí, tedy ani záruku. A je to škoda. Konkurence je vždy nejlepší. Ač já raději koníka než transformers.

Odpovědět  |   | 
Sokar  |  25. 11. 2016 09:03  |  [37.188.178.xxx]

Jo camaro i vette jsou tady problem. Bud sedy dovoz nebo v praze je pry autorizovany prodej,ale taky jaksi pofiderni. Si musim vzdy najit neco extra a tech problemu okolo...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  24. 11. 2016 19:28  |  [217.195.168.xxx]

...len ci je to NAOZAJ tym, ze to ma 1o kvaltov.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  24. 11. 2016 13:57  |  [37.188.190.xxx]

No mě ten 6 stupňová at převodovka přijde super a Mustang je při objemu 3.7 a 309 mustangů pod kapotou neuvěřitelně úsporný. Při cestách po okreskách není problém se dostat na 7.5 litrů. A to ten automat řadí výborně a rychle.

Odpovědět  |   | 
Plejtvak  |  24. 11. 2016 22:29  |  [109.81.209.xxx]

Určitě jsou mezi Mustangisty i milovníci manuálních převodovek, neměl by být v nabídce i 10° manuál

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  24. 11. 2016 23:19  |  [46.167.216.xxx]

Ten 6 stupňový bohatě stačí a je s tím dost práce, ač je to radost. Není to pro slečinky.

Odpovědět  |   | 
RC  |  24. 11. 2016 23:23  |  [164.215.118.xxx]

I ty ftipálku .
Když už tak vzhledem k výkonu i redukce a půlky ať si řidič užije

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: