http://www.youtube.com/watch?v=Z-7IEPTAoTg
Jednoho Bulita mají v AAA Auto v kobylisích...... Dnes jsem ho tam vydel na vlastní oči... Fakt krása
ahojte, ja len ze na slovensku ho mame v garazi uz od februara. chodime s nim na okruhy, zvuk je fakt skvely, bubloce nadherne. dali sme si ho doviezt z usa cez cesku firmu Denker. design je decentnejsi ako kasicke GT-cko, aj ked najkrajsie linie mal povodny, na ktorom jazdil Steeve McQeen...:-)
Jo aspon vidite jaky jsou nase auta predrazeny ausus,nejaka oktavka ktere vyleti pri narazu motor se s timhle nemuze ani rovnat,to by ji museli prodavat za 50 litru novou aby se s tim clovek smiril,vdycky jak vidim na silnici skodu je mi zle ,to uz je lepsi trabant ten aspon nerezavi..
Než začnete psát kraviny tak se informujte, i Trabant rezaví, on totiž má podvozek z kovu ne z plastu a ten rezaví;-)
Tak i rám na kterém je připevněn ten podvozek a duroplast je kovový a umí pod tím reznout
A co teda byla ta zelená paštika, na kterou jsem asi před měsícem koukal v Ostravě u Impexty? Možná by stálo za to ověřit si údaje, než se plácne nesmysl na web :))
Já s tuněním nemám zkušenosti, ale zajímalo by mě, jestli vždycky k ladění zvuku musí zákonitě patřit zvyšení hlučnosti, protože např. u některých vytuněných aut (ale i u čoprů) je ten hluk tak vysokej, že se divím co k tomu majitele vede. A z vlastní zkušenosti vím, že jízda v takovým autě je jenom utrpení. I když to je diskuze spíš jinam... mě to jenom tak napadlo když se tam píše o laděným vejfuku.
Má to cenu vysvětlovat ? :-DDucati, Harley-Davidson a americký V8 .... to je prostě HUDBA B-]To ostatní je jenom rámus, v tom máš pravdu.
Ducati s desmo mozna, H-D je jenom prdeni, velkoobjemova V8 musi byt dobre naladena, pak je to primo symfonie.
Pokud si pamatuju, tak u Bullita veškerý "ladění" motoru spočívá ve filtru sání (to odstínění je stejný jako sériový) a koncovce výfuku..A jestli je výkon 300 nebo 320 koní málo nebo ne.. podstatný je že krouťák je cca 440 Nm, na to se jezdí, ne na ňáký koně B-]Jediný co mě vadí je, že ten výkon v hodně nízkejch otáčkách /do 2 tis/ je horší než u dvouventilů jako Jeep 4.7 nebo LSka od GM...prostě to tam není -daň za 2 sací ventily no..
Sam jsem uvažoval, že bych si ho pro radost koupil, ale přístup dealera, který ho byl schopen zajistit a cena spolu s řadou komplikací (servis atd.) mne nakonec odradila ...
a u ktereho dealera jsi byl?
souhlas, je škoda že "americký káry pičo" skoro vždycky dovážej rádobymafiánští drsňáčci. nakonec jsem si ho dovezl sám, přes známýho v kanadě. btw těch 315 koní je na tohle auto nic moc, já jich mám 307 a člověk se může tak akorát ďoubat v nose, zvlášť při kombinaci s automatem :-/
kolik ta "americka kara pico" vazi?
ta "americka kara pico" váží tuším něco kolem 1.5 tuny ;-)
teda ten vnitřek je fakt nechut, jinak se mi to docela líbí
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.