Ford Mustang Apollo Edition byl prodán za necelých 6 milionů korun

Možná si vzpomenete na novinku z poloviny července, kdy jsme vám představovali unikátní Ford Mustang v provedení Apollo Edition. Upravený Mustang současné generace vznikl pro účely dražby, aby peníze z prodeje zamířily do nadace, která učí mladé lidi létat. Dražba už je minulostí, takže se nabízí otázka, kolik peněz takový unikátní Mustang vydělal?

Zajímavosti | Americká auta | Kupé | Ford

Ford Mustang GT Apollo Edition má přilákat mladé lidi za knipl

Mustang Apollo Edition byl nakonec prodán za 230 000 dolarů, což je v přepočtu přibližně 5,9 milionu korun. Zájemce dostal Mustang GT s výrazným bodykitem, disky ve velikosti 21 palců, anatomickými sedačkami a především s pětilitrovým osmiválcem osazeným kompresorem. Jeho výkon činí 468 kW (636 koní) a 737 Nm.

Kupé | Kabriolety | Ford | První svezení

Ford Mustang v Evropě ostudu opravdu neudělá [první jízdní dojmy]

Sluší se podotknout, že tato dražba nebyla pro Ford zdaleka první. Ford připravuje unikátní automobily už osm let. Když nebudeme počítat Mustang Apollo Edition, pak byly díky upraveným Fordům a movitým zájemcům odeslány na dobročinné účely už zhruba tři miliony dolarů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků