Ford Motor Company představí na autosalonu v Ženevě nový Focus RS i supersportovní Ford GT

Na letošním ročníku autosalonu v Ženevě představí Ford Motor Company ve výstavní premiéře nový sportovní hatchback Focus RS a také nový supersportovní model Ford GT, pro který to bude premiéra na evropské půdě.

Ford bude zároveň v Ženevě vystavovat kompletní modelovou řadu Ford Performance pro evropský trh, tvořenou modely Focus ST (benzínová i dieselová verze) a Fiesta ST. K vidění bude rovněž nový Ford Mustang Fastback i Convertible.

Na tiskové konferenci vystoupí Jim Farley, výkonný viceprezident Ford Motor Company a prezident Ford of Europe, Middle East and Africa, a Raj Nair, viceprezident skupiny Ford odpovědný za vývoj produktů. Tisková konference se koná 3. března v 10:30 na stánku společnosti Ford v hale č. 5 ženevského výstaviště PalExpo.

Od 4. března se na stánku značky Ford objeví rovněž různé varianty modelů Kuga, EcoSport, Mondeo a Focus, stejně jako nový všestranný Ford S-MAX a velké SUV Ford Edge.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků