Ford Mondeo: manuál pro 2.0 EcoBoost

Ford Mondeo 2.0 EcoBoost si můžete pořídit jen s převodovkou Powershift. Začátkem příštího roku se v nabídce objeví také manuální alternativa.

Po víkendovém představení novinek týkajících se nabídky automobilky Ford (konkrétně modelů Galaxy a S-Max) tu máme další zprávy. Tentokrát na téma dvoulitrového Mondea, které se dosud prodávalo ve spojení s motorem 2.0 EcoBoost (203 k nebo 240 k) pouze s automatickou šestistupňovou převodovkou Powershift.

Ta se chová sice nadprůměrně dobře, ale v praxi si nelze nevšimnout faktu, že při ostré jízdě vůz citelně brzdí, což vadí především u vrcholné motorizace s výkonem 240 k, která tak trochu supluje provedení ST. Pokud patříte mezi řidiče, kteří automatu příliš neholdují, máme pro vás dobré zprávy. Koncem roku se objeví Mondeo 2.0 EcoBoost osazené novou manuální šestistupňovou převodovkou. Jako první ji dostanou samozřejmě v Německu, Česká republika by se měla dočkat v únoru.

Test: Ford Mondeo - EcoBoost startuje

Nejvýkonnější Ford Mondeo 2.0 EcoBoost (240 k) zvládá sprint z nuly na 100 km/h za 7,3 s a maximálně se rozjede na 250 km/h. Oproti verzi s převodovkou Powershift je rychlejší o dvě desetiny vteřiny a maximálku má o 4 km/h výše. Spotřeba díky novému manuálu klesne v závislosti na jízdním režimu nanejvýše o půl litru. Manuální převodovku postupně dostanou také Galaxy a S-Max s přeplňovaným dvoulitrem.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků