Ford Mondeo: manuál pro 2.0 EcoBoost

Ford Mondeo 2.0 EcoBoost si můžete pořídit jen s převodovkou Powershift. Začátkem příštího roku se v nabídce objeví také manuální alternativa.

Po víkendovém představení novinek týkajících se nabídky automobilky Ford (konkrétně modelů Galaxy a S-Max) tu máme další zprávy. Tentokrát na téma dvoulitrového Mondea, které se dosud prodávalo ve spojení s motorem 2.0 EcoBoost (203 k nebo 240 k) pouze s automatickou šestistupňovou převodovkou Powershift.

Ta se chová sice nadprůměrně dobře, ale v praxi si nelze nevšimnout faktu, že při ostré jízdě vůz citelně brzdí, což vadí především u vrcholné motorizace s výkonem 240 k, která tak trochu supluje provedení ST. Pokud patříte mezi řidiče, kteří automatu příliš neholdují, máme pro vás dobré zprávy. Koncem roku se objeví Mondeo 2.0 EcoBoost osazené novou manuální šestistupňovou převodovkou. Jako první ji dostanou samozřejmě v Německu, Česká republika by se měla dočkat v únoru.

Test: Ford Mondeo - EcoBoost startuje

Nejvýkonnější Ford Mondeo 2.0 EcoBoost (240 k) zvládá sprint z nuly na 100 km/h za 7,3 s a maximálně se rozjede na 250 km/h. Oproti verzi s převodovkou Powershift je rychlejší o dvě desetiny vteřiny a maximálku má o 4 km/h výše. Spotřeba díky novému manuálu klesne v závislosti na jízdním režimu nanejvýše o půl litru. Manuální převodovku postupně dostanou také Galaxy a S-Max s přeplňovaným dvoulitrem.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků