Ford Mondeo ECOnetic: další úsporný model do party

Ford rozšiřuje nabídku svých úsporných modelů s názvem ECOnetic o model Mondeo, jemuž pod kapotou najdeme upravený dieselový dvoulitr, s výkonem 115 koní, napojen na šestistupňovou manuální převodovku s upravenými převody. Mondeo ECOnetic mj. disponuje takřka klasickými prvky snižujícími spotřebu, jako třeba pneumatikami s nižším valivým odporem a aerodynamickými doplňky, najdeme zde však sportovní tužší pružení.

Výsledky po těchto úpravách mluví jasně, kombinovaná spotřeba činí pouze 5,2 l/100 km a na jeden kilometr vyprodukuje toto eko-Mondeo opouze 139 gramů emisí CO2. S prodeji této novinky se začne v Británii a brzy se rozšíří i do dalších evropských zemí.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Mondeo ECOnetic: to pravé pro ekology? Spíše pro šetŕílky...
 
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 2 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků