Ford: Mondeo až za dva roky a mohutné propouštění v Evropě

26 komentářů

sir
27. října • 10:07

TAk Mondeo je tu terpve od 2007 .facelift prisel v druhe pulce 2010...tudiz nova verze by mela být konec 2013....tak holt bude neco pozdeji....neberu v potaz to, ze ji predstavili driv. A to z duvodu, ze v USA uz byl Fusion potreba vymenit.
Navic stavajici verze je porad hodne dobre auto...na spici segmentu....napriklad ted ve vybave titanium X , kdy ma celou palubni desku dvere potazeno kuzi...

MirecBA
26. října • 21:17

som sa tesil, ze by ford u mna buduci rok mohol zabojovat, ale takto , skoda :-(
inak byt focus v interiery o 5cm dlhsi, tak ho uz mam a nevadila by mi ani kozmicka palubka, lebo sa v nom jazdi prijemne, konfortne a s ecoboostom aj svizne, aj ked je to uz relativne drahe auticko

qwertzuiop
26. října • 18:19

Klidně si uveďte na trh nové Mondeo až dva roky, my se vám o zákazníky zatím rádi postaráme. V úctě prodejci VW B-]

Pavel
26. října • 13:07

Tak jestli bude Mondeo za dva roky tak už bude dost okoukané. Už s Focusem mi to přišlo trapné. představit a prodávat za rok?Z venku se mi Fordy líbí ale ten vnitřek nemohu si pomoc ale ty vnitřky jsou laciné....u mého Focuse II FL mi to přijde ještě ok(žádna moderna ale dá se). Ale nový Focus univtř si hraje na letadlo ale působí to, jak z lega, a to šílené radio milion tlačítek :-/ A taky nové focusy mi přijdou předražene.

mrazik
26. října • 14:15

Prijde ti soucasna nabidka na Focus kombi za 329 tisic predrazena ?

Pavel
6. listopadu • 22:22

Ano přijde. To je holátku. Je třeba se podívat na Focus v rozumné výbavě - automatická klimatizace, tempomat, područka, atd. A bohužel žádný moderní motor mezi 1,0 a 1,6. Takže volba 1,6 ecoboost a jsme na ceně atakující 500 šílenost. To už lepší koupit Mondeo 1,6 118kw

Mira
26. října • 12:36

tak moje st220 za 6 nejede ale dynamika je super :-)

hugo
26. října • 11:07

Nevim nakolik rozumne je odlozeni uvedeni nove generace na trh, ale co se tyce zavirani fabrik tak Ford je zda se schopny se z krize vyhrabat vlastnimi silami - zefektivnit vyrobu tak aby mohl konkurovat korejcum, VW, a dalsim. Rozhodne lepsi nez plan Sergio Marchionne premenit Evropu na RVHP.

ccc
26. října • 13:15

Svádět všechno na Sergia, může jen neinformovaný hlupák.
http://www.lidovky.cz/soud-naridil-fiatu-prijmo... ...

hugo
26. října • 13:40

Nikde jsem nepsal, že za vším stojí jen a pouze Marchionne - socialistickou cestou jde celá EU. Odbory a nemožnost propustit zaměstnance moří fabriky k smrti - ty to potom raději zabalí a přestěhují výrobu do Asie (jako to udělal Ford), dokladem toho může být vámi odkazovaný článek. Těžko ovšem můžete zpochybnit že Marchionne je hlásnou troubou plánovaného hospodářství mezi skomýrajícími automobilkami. Pro hlupáka každý hloupý ;-)

Fantomas
28. října • 9:32

Slovo hlupák byste používat neměl. Skomýrající? Nové vyjmenované slovo? ;-)

hugo
28. října • 11:17

Nejvetsi pitomce vetsinou poznate podle toho, ze jedine co umi je hledat pravopisne chyby, ale obsah jim unika ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fantomas
28. října • 15:23

Chápu, že se snažíte zakrýt vlastní chyby tím, že je házíte na ostatní. To je běžná sebeobrana hlupáků. Moudrý člověk se z vlastních chyb poučí.

hugo
28. října • 22:18

Ja jsem zadnou chybu nezakryval a ani jsem ji na nikoho nehazel - udelal jsem jednu hrubku, no a co? S urazkami jste zacal vy a vkladate mi do ust slova ktera jsem nerekl. Dulezity je obsah sdeleni, ktery vam unika - nazyvat nekoho blbcem jen proto ze udela chybu v pravopisu je projevem vasi tuposti, nadutosti a omezenosti - nejspis proto ze krome pravopisu v nicem jinem nevynikate.

Shimi
26. října • 11:56

to hugo: Sergio nemusí nic měnit, EU = RVHP již drahnou dobu. Proto jsou některý evropský automobilky tam, kde jsou. Levouni si stále naivně myslí, že když do děravého kýble nalijí ještě více vody, vody daňových poplatníků!, že se problém vyřeší. Houno vyřeší, bude to ještě horší. Akorát už to nebudou muset řešit oni, ale někdo další a ten se z toho potom zese*e. To se potom nebude propouštět 1/3 nebo 1/2 lidí, ale všichni a krám se zavře úplně.

Petr
26. října • 9:03

Ford Mondeo je výborné auto. Vlastním ročního krasavce EcoBoost Kombi 1.6 benzín 118kW/160HP. Úžasné svezení, prostor, dynamika a nízká spotřeba. Nechápu, proč se omezuje výroba.

jirin
26. října • 10:11

Mam taky zkusenosti, pekny auto. Ale dynamika a nízká spotřeba určitě k sobě moc nejdou. Buď jezdíš normálně a je to ok, ale když to naložíš nebo jedeš hodně svižně, tak 10l....

fmmb
26. října • 11:34

Ja ma dvoulitr benzin, s lehkou nohou pod osum, s tezsi nohou za deset. Mesto a dalnice se podepisuji na spotrebe hodne, na okreskach by to jezdilo i za sest a pul.

jk
26. října • 9:46

Situace v EU s fordem vypadá fakt vážně. Je to škoda, no doufejme, že to manageři od forda mají dobře zkalkulované. Pokud teď takto vyklidí pozice a uvolní je konkurenci, hodně těžko je budou za pár let získávat zpátky. :-(

homer
27. října • 2:50

Ford se vrátí k tomu co umí: dodávky, pick-upy a mustangy. Všechno ostatní byl vždycky průser.

Milan
27. října • 13:44

Především se Ford vrátí do Ameriky,v Evropě boj prohrál s korejskou konkurencí,Brusel mu dotace nedá jako jihoevropským skrachovancům.

Milan
28. října • 13:33

Ztráta na auto je 600 eur,já být šéfem Fordu tak prchám z Evropy,Amerika je zisková.

Shimi
27. října • 9:26

to homer: Blábol měsíce.

homer
28. října • 3:01

není to poprvé ani naposled kdy ses dozvěděl že tě nějakej výrobce ojebalm, s tím se smiř

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
28. října • 9:59

to homer:Podle sebe soudíš ostatní? No jestli chceš vypadat jako blbec, prosím, kdo chce kam, ..........

homer
2. listopadu • 10:08

furt mi v hlavě leží ten článek o nakládání ojetin na lodě do afriky kde se nějakýho organizátora ptali o jaký auta maj afričani zájem. Odpověděl že o všechny - kromě FORDA! :-D:-D:-D

Doporučujeme

Články odjinud