Ford Ka u nás: od 219 990 Kč

Dlouho očekávaná novinka, jež je namířena na úplně spodní část modelové nabídky evropského Fordu, se dostává do České republiky.

Jeho ceníková cena začíná na 255 790 Kč, ale v rámci zaváděcí nabídky ji můžete nyní mít v provedení Ambiente za 219 990 Kč, vyšší výbava Titanium bude dočasně zvýhodněna na 259 990 Kč. Ford Ka druhé generace navazuje na svého kultovního předchůdce, který byl po dvanáct let výraznou ikonou evropského trhu s malými auty, jež behem svého dlouhého života v podstatě neprocházela žádnými modernizacemi.

Nové „káčko“, které se bude vyrábět výhradně ve třídveřovém provedení (aby nelezlo do zelí nové Fiestě), si díky svému novému exteriéru vycházejícímu ze stylu tzv. kinetického designu nespletete s žádným jiným malým vozem. Prodej na českém trhu začal 1. prosince, a to hned s oběma čtyřválcovými motory, tedy 1,2 Duratec (69 k) a 1,3 Duratorq TDCi (75 k). Motory jsou vždy spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou.

Ford Ka je v nabídce ve dvou úrovních výbavy: Ambiente (zahrnuje třeba ABS, EBD, dva airbagy, palubní počítač, tónovaná skla, světla denního svícení atd.) a Titanium (navíc klimatizace, centrální zamykání, elektricky ovládaná okna a zrcátka, mlhovky atd.). Ford Ka je marketingově určen především mladším zákazníkům, kteří se od svého okolí často chtějí odlišovat třeba i vzhledem svého auta. Těm vychází nové „káčko“ maximálně vstříc: na našem trhu jim nabízí hned od začátku tři individuální sady s názvy Digital, Grand Prix a Tatoo. V ceníku figuruje základní cena pro Ford Ka 1,2 Ambiente na částce 255 790 Kč, ve výbavě Titanium pak 301 790 Kč. „Káčko“ s motorem 1,3 TDCi bude dispozici pouze ve výbavě Titanium, a to za cenu 361 790 Kč.

Pro zajímavost uvádíme také seznam doplňků, nabízených v rámci individuální sady Grand Prix. Interiér zahrnuje unikátní design sedadel v červenobílém provedení, přední a zadní velurové rohože s obšitím v červené barvě, volant v červenočerném provedení, hlavici řadicí páky a madlo ruční brzdy v červené barvě, čalounění dveří v červené barvě, perleťově bílé dekorace madel dveří, výdechů klimatizace a středové konzoly, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, přihrádku pod sedadlem spolujezdce, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, kapsy na zadní straně předních sedadel a ISOFIX úchyty pro upevnění dětských sedaček. K ní si zákazník může doobjednat ještě analogickou sadu pro úpravu exteriéru, do níž patří vnější zpětná zrcátka v kontrastní barvě, sportovní mřížka předního nárazníku s rámem v kontrastní barvě, „rychlé pruhy“ na kapotě, střeše a dveřích zavazadlového prostoru, pruhy na bocích karoserie nebo chromovaná koncovka výfuku. Sada je dostupná s vybranými barvami karoserie a pouze v kombinaci s koly z lehkých slitin.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Ka

 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků