Ford Ka Grand Prix: edice „sporťáku“ s 69 koňmi pod kapotou…

Holandský importér vozů značky Ford oznámil, že pro své domácí příznivce připravil omezenou edici 120 vozů řady Ka v exkluzivní sérii Grand Prix, jejíž vznik byl údajně inspirován slavným světem Velkých cen. Na první pohled jde o líbezné řešení, nicméně pod kapotou stále bije standardní zážehový čtyřválec s objemem 1,2 l a výkonem pouhých 69 koní (51 kW), jenž je navíc standardně doplněn soustavou start/stop. Vozy mohou být lakovány červeně, nebo bíle, vždy však se širokými podélnými pruhy, jež jsou spolu se zrcátky a maskou chladiče vždy lakovány v kontrastním/invertním odstínu. Edice Grand Prix tak může ohromit snad jen svým vzezřením, k němuž přispívají také střešní spoiler nad zadním oknem nebo šestnáctipalcová litá kola.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Barevná kombinace karoserie odpovídá provedení interiéru v běločervené, nebo červenobílé kombinaci, do jejíhož schématu zapadá též zbarvení kůží obšitých madel ruční brzdy a manžety řadicí páky. Ve standardní výbavě najdeme také ABS, čtveřici airbagů, klimatizaci, elektrické ovládání oken nebo audiosoustavu s přehrávačem CD/MP3. V Holandsku se bude Ford Ka Grand Prix prodávat za ceny od 269 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků