Ford GT je také k vidění v Ženevě. Utahuje si z Ferrari

Nový supersport Ford GT není žádné plácnutí do vody. Automobilka chce auto nasadit při závodě 24 h v Le Mans a neváhá připomenout svá drtivá vítězství s modelem GT40, který je ostatně duchovním předchůdcem nového modelu. Dokonce si Ford i rýpnul do Ferrari upoutávkou na svůj stánek v Ženevě, kde k velké fotografii Fordu GT napsal pouze LaFord.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Dělat si srandu z Ferrari? A proč ne, Ford si to může vzhledem k úspěchům modelu GT40 v Le Mans dovolit. Nezbývá než se těšit na přímý duel na závodní dráze

Jen připomeneme, že Ford GT se spoléhá na poměrně revoluční přeplňovaný šestiválec EcoBoost o objemu 3,5 l a výkonu přes 600 koní. Zmizel tak tradiční osmiválec, ale podle Fordu je důležitá efektivita a nízká hmotnost.

Sportovní auta | Autosalony | Hatchbacky | Ford | Ford Focus

Ford Focus RS dostal aktivní zadní diferenciál a výkon „přes 315 koní“

Celé auto je vyrobeno z exotických materiálů, takže se tu nekonají takové ty středověké technologické postupy obvyklé při stavbě amerických sportovních aut. Zajímavostí je i použití automatické převodovky, nikoli jednoduchého manuálu. Ford GT dostal i aktivní aerodynamiku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků