Ford Fusion GT EcoBoost: S4 pro chudé

9 komentářů

šmoula
10. července • 16:48

Ono se dá i s přemotorovaným vozem jet za sluš.spotřebu.Jen to chce myslet tím kulatým na krku.A že se výkon hodí,to si pište,...jr

Alterovo Ego
10. července • 12:07

Existuje nějakej rozumnej důvod, proč americké verze aut jsou tak šíleně přemotorované? Osmiválce, šestiválce, uděláme to Eko, tak to bude přeplňovanej čtyřválec a když to nebude mít 350 koní, tak to nikdo nekoupí. Dyť se tam přece nejezdí tak rychle. Teda podle zákona. Přes Everest tak taky nejezdí každej den dvakrát. Tak proč?

Me2d
10. července • 13:25

Lepší přemotorované než podmotorované. Co je lepší mít v autě 300k a jezdit na 1/5 plynu a užívat si kultivovanost V6ky která není slyšet, nebo mít v autě 80k a poslouchat semtam výbuch tříválcového tdi, nebo hluk vysavače/vratčky/mixéru HTP?
Tady si někteří kupují auta se kterými je nuda jezdit a to auto je udělaný aby sotva jelo v jednom člověku, když přisednou dva další, tak už je to docela hell.
Tady jsou někteří přiliš soustředění na sazbu povinného ručení a spotřebu, a to že s tím autem mám taky tři nebo pět let v pohodě jezdit to už nevidí.
Takže rozumný důvod je, že v USA se prostě víc autem jezdí než o autě mluví, a přemýšlí se víc o pohodlí než o spotřebě. Na zbytek pak stačí kdo jezdí V4, V6, V8, a kdo jezdi US, Japonským nebo Evropským autem.

Alterovo Ego
10. července • 15:41

Tohle není odpověď. To je jenom snůška urážek.Mě stačí můj papaláškár od FORDa se 150 koníkama na dynamu. Dá se s ním bezpečně předjíždět a když je nás pět a plnej kufr, tak to jede pořád v klidu. Jezdí to kombinovaně za 7,5, což je vzhledem ke stáří docela zázrak.
Ale opravdu nechápu logiku americkejch aut. Motor to má jak pro dvě auta, spotřebu pro tři a tank a úplně zbytečně.
Proto se tam asi tak dobře prodávají zámořský auta a lokální automobilky nezvládají.

KL
10. července • 9:43

... ty dovedou cloveka rozesmat;)))) Audi S4;))))))))

petr
10. července • 9:29

Tak nějak nechápu jak může Ford vyrábět dvě různá auta pod stejným jménem s podobnou cenou :-D
"Evropský" Fusion s motorem 1.4 stojí v akci 299.990,- Kč.
"Americký Fusion s motorem 2.3 stojí 18.135,- USD (18135 x 15,2 = 275.652,- Kč) :-D

Me2d
10. července • 13:36

protože jeden Ford je německá automobila druhý je americká automobilka ;-)
S tím názvem je to asi tak, že jméno Fiesta jako letitý etalon minitřídy a od ní odvozený Fusion do Států nedorazili. A zrovna tak US Fusion, jasný klon Focusu, zase nedorazí do Evropy.
I když mě by se třeba ve Focusu V6ka docela líbila místo Volvo T5ky v STčku.

JPM
10. července • 20:07

US Fusion je spíš klonem minulé generace Mazdy 6, ne Focusu.

dw
10. července • 9:56

US Fusionem jsem jezdil asi dva dny, neni to spatne auto.

Doporučujeme

Články odjinud