Ford Focus Zetec S: zase jen pro fajnšmekry?

Ford má zřejmě svůj model Focus velice rád a svědčí o tom i množství různých více, nebo méně sportovnějších verzí. Po malé pauze si pro nadšence tohoto modelu přichystal kompletní nabídku Focusů s přívlastkem Zetec S, které se vyznačují především dravějším a agresivnějším vzhledem.

Focus Zetec S bude dostupný jak ve tři, tak i ve pětidveřové verzi s tím, že od svých ostatních soukmenovců se odlišují především mírně upraveným bodykitem, 17-ti palcovými disky a výraznějším zadním difuzorem. Uvnitř najdeme taky pár drobností, které v nás mají evokovat pocit, že sedíme v sportovním voze, z nich bychom mohli jmenovat třeba hliníkové pedaly a další dekorační prvky z tohoto materiálu, přičemž zaujme i chromový práh s logem WRC. Pro ještě větší individualisti si automobilka přichystala ještě prémiový balík úprav, který zahrnuje 18-ti palcová litá kola, šachovnicový motiv na bocích karoserie a další hliníkové lišty.

Co se týče nabídky motorů, nezměnilo se v podstatě nic zásadního, modely verze Zetec S jsou dostupný s trojicí zážehových agregátů o objemech 1,6 l, 1,8 l, s tím, že korunu nabídce „benzínových“ motorů nasazuje dvoulitrový Duratec disponující výkonem 107 kW. Na své si však jistě přijdou i příznivci vznětových jednotek, pro které jsou přichystané čtyřválce 1,8 TDCi a 2,0 TDCi. Ford Focus Zetec S je určen pouze pro Britanii, kde mají tyto „rádoby specialitky“ poměrně velký potenciál.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Focus Zetec S
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků