Ford Focus ve sportovní edici „Zetec S“

Britské zastoupení automobilky Ford připravilo pro své příznivce speciální, sportovně laděnou sérii s označením Zetec S.

Na špičkové provedení Ford Focus ST s výkonem rovných 250 koní (184 kW) si v Anglii počkají až do léta příštího roku, nicméně skromnější motoristé se „sportovního Focusu“ dočkají již dříve. Britský Ford totiž připravil „zahřívací“ sérii Focus Zetec S určenou, na rozdíl od verze Focus ST, výhradně pětidveřovému hatchbacku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kromě obvyklých stylistických doplňků nabízí Focus Zetec S také tužší podvozek

Není třeba dodávat, že v tomto případě jde prakticky jen o sadu prvků opticky měnících vzhled karoserie i jejích útrob bez jakýchkoli ambicí na zlepšování jízdních parametrů. Na první pohled si na této novince všimneme upravených spoilerů na obou náraznících, prahových obkladů, zadních svítilen částečně složených z LED napříč verzemi a sadou nových sedmnáctipalcových litých kol.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků