Ford Focus ve sportovní edici „Zetec S“

Britské zastoupení automobilky Ford připravilo pro své příznivce speciální, sportovně laděnou sérii s označením Zetec S.

Na špičkové provedení Ford Focus ST s výkonem rovných 250 koní (184 kW) si v Anglii počkají až do léta příštího roku, nicméně skromnější motoristé se „sportovního Focusu“ dočkají již dříve. Britský Ford totiž připravil „zahřívací“ sérii Focus Zetec S určenou, na rozdíl od verze Focus ST, výhradně pětidveřovému hatchbacku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kromě obvyklých stylistických doplňků nabízí Focus Zetec S také tužší podvozek

Není třeba dodávat, že v tomto případě jde prakticky jen o sadu prvků opticky měnících vzhled karoserie i jejích útrob bez jakýchkoli ambicí na zlepšování jízdních parametrů. Na první pohled si na této novince všimneme upravených spoilerů na obou náraznících, prahových obkladů, zadních svítilen částečně složených z LED napříč verzemi a sadou nových sedmnáctipalcových litých kol.

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 48 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků