Ford Focus ST Diesel dostane automatickou převodovku Powershift

Naftové provedení Fordu Focus ST v karoserii hatchback i kombi už nebude obtěžovat levou nohu řidiče. Aspoň tedy toho, který se rozhodne připlatit si za dvouspojkový automat Powershift. Šestistupňový manuál samozřejmě zůstane v nabídce a k benzínovému provedení s motorem 2.0 Ecoboost zatím ani automat nebude.

Testy | Sportovní auta | Ford | Ford Focus

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Ford ještě nezveřejnil nové specifikace automatického naftového Focusu ST, ale dá se očekávat o něco horší akcelerace z 0 na 100 km/h a také nižší maximální rychlost, ovšem kombinovaná spotřeba paliva by mohla lehce poklesnout – spolu s emisemi CO2. A na to mohou někteří zákazníci také slyšet.

U běžného Fordu Focus s naftovým dvoulitrem se připlácí za automat 50 000 korun. Pokud zůstane Ford u stejné cenové politiky i u modelu ST s naftovým motorem o výkonu 136 kW, budete si muset připravit minimálně 750 990 korun a v případě kombi ještě o 20 000 korun víc.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků