Ford Focus RS Wolf Racing: další nadopované „eReSo“

Jen přednedávnem jsme vám přinesli informaci o počinu německého ladiče Loder1899, která již beztak dost výkonnému Focusu RS přidala dalších 45 koní k dobru. Své dílo pár dnů po představení výše zmíněného kousku uvedla i další německá firma Wolf Racing. Ta se blýskla s ještě výraznějším bodykitem a co je hlavní, i vyšším výkonem.

Začneme-li u vzhledu, pak můžeme zmínit pouze některé detaily, jelikož - stejně jako u Loderu - i zde si návrháři udrželi svou fantazii na uzdě. To se ve finále promítlo do jemných stylistických úprav viditelných zejména na bočních prazích, celkový dojem z vozu pak dotvářejí 20-ti palcová kola a různé polepy, které si může zákazník vybrat a nechat aplikovat na auto dle svého uvážení. A teď k tomu výkonu.
Pro jeho zvýšení se úpravce „podíval“ nejen na řídící jednotku motoru, ale došlo i na instalaci většího turbodmychadla. Jak jsme tedy zmínili v úvodu, po všech výkonnostních úpravách, za které si u Wolf Racing řeknou o zhruba 38 000 Kč, se může Focus RS pochlubit výkonem 360 koní a maximálním točivým momentem 559 Nm. Zájemce si navíc může ke svému vozu dokoupit set podvozkových úprav snižujících světlou výšku a zlepšujících jízdní vlastnosti.
Teď už snad zbývá dodat jen to, že dokonale upravený showcar se veřejnosti předvede koncem tohoto měsíce na tradiční tuning show v německém Essenu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Wolf Racing Ford Focus RS 360
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků