Ford Focus RS Wolf Racing: další nadopované „eReSo“

Jen přednedávnem jsme vám přinesli informaci o počinu německého ladiče Loder1899, která již beztak dost výkonnému Focusu RS přidala dalších 45 koní k dobru. Své dílo pár dnů po představení výše zmíněného kousku uvedla i další německá firma Wolf Racing. Ta se blýskla s ještě výraznějším bodykitem a co je hlavní, i vyšším výkonem.

Začneme-li u vzhledu, pak můžeme zmínit pouze některé detaily, jelikož - stejně jako u Loderu - i zde si návrháři udrželi svou fantazii na uzdě. To se ve finále promítlo do jemných stylistických úprav viditelných zejména na bočních prazích, celkový dojem z vozu pak dotvářejí 20-ti palcová kola a různé polepy, které si může zákazník vybrat a nechat aplikovat na auto dle svého uvážení. A teď k tomu výkonu.
Pro jeho zvýšení se úpravce „podíval“ nejen na řídící jednotku motoru, ale došlo i na instalaci většího turbodmychadla. Jak jsme tedy zmínili v úvodu, po všech výkonnostních úpravách, za které si u Wolf Racing řeknou o zhruba 38 000 Kč, se může Focus RS pochlubit výkonem 360 koní a maximálním točivým momentem 559 Nm. Zájemce si navíc může ke svému vozu dokoupit set podvozkových úprav snižujících světlou výšku a zlepšujících jízdní vlastnosti.
Teď už snad zbývá dodat jen to, že dokonale upravený showcar se veřejnosti předvede koncem tohoto měsíce na tradiční tuning show v německém Essenu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Wolf Racing Ford Focus RS 360
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků