Ford Focus RS Wolf Racing: další nadopované „eReSo“

Jen přednedávnem jsme vám přinesli informaci o počinu německého ladiče Loder1899, která již beztak dost výkonnému Focusu RS přidala dalších 45 koní k dobru. Své dílo pár dnů po představení výše zmíněného kousku uvedla i další německá firma Wolf Racing. Ta se blýskla s ještě výraznějším bodykitem a co je hlavní, i vyšším výkonem.

Začneme-li u vzhledu, pak můžeme zmínit pouze některé detaily, jelikož - stejně jako u Loderu - i zde si návrháři udrželi svou fantazii na uzdě. To se ve finále promítlo do jemných stylistických úprav viditelných zejména na bočních prazích, celkový dojem z vozu pak dotvářejí 20-ti palcová kola a různé polepy, které si může zákazník vybrat a nechat aplikovat na auto dle svého uvážení. A teď k tomu výkonu.
Pro jeho zvýšení se úpravce „podíval“ nejen na řídící jednotku motoru, ale došlo i na instalaci většího turbodmychadla. Jak jsme tedy zmínili v úvodu, po všech výkonnostních úpravách, za které si u Wolf Racing řeknou o zhruba 38 000 Kč, se může Focus RS pochlubit výkonem 360 koní a maximálním točivým momentem 559 Nm. Zájemce si navíc může ke svému vozu dokoupit set podvozkových úprav snižujících světlou výšku a zlepšujících jízdní vlastnosti.
Teď už snad zbývá dodat jen to, že dokonale upravený showcar se veřejnosti předvede koncem tohoto měsíce na tradiční tuning show v německém Essenu.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Wolf Racing Ford Focus RS 360
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 66 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků