Ford Focus RS od Mcchip: 401 koní

22 komentářů

Zdeny
24. prosince • 6:59

Pokud mě neklamě pamět, tak WRX MY09 má 169kW. To je o dost méně, než zmíněný F-RS. Takže motoricky nelze dost dobře porovnat.
Ale i tak se domnívám, že na vyspělý 4x4 prostě F-RS jen s předním náhonem a samosvorem prrostě z fyzikálních důvodů nemůže mít v technicky náročnějším terénu.
Co do výkonu by se patřilo srovnávat SUbaru WRX STi s F-RS. Tam je pak vše jasné....

Pavel
24. prosince • 10:06

řekl bych, že wrx sti. má 300 koní. 5 koni je opravdu mizivej rozdíl.
pri koupi auta je to hlavne o ceně a focus je o dost levnější než srovnatelně vykoná auta. na druhou stranu jsou i levnější alternativy s o něco nižším výkonem.
a k tomu srovnání autohitu. No narozdíl od většíny lidí tady s těma autama aspoň jeli, že...;)

Zdeny
24. prosince • 15:30

STi ano. WRX 265 - má 265k. A o ní tu byla řeč, před ní měla opravdu jen 169kW, čili byla by silně v nevýhodě výkonem, ale podovzkově a koncepcí pohonu je výše i ta 169.
Jinak zvyšování výkonu u dvojkolky nad řekněme 300k je celkem k ničemu, protože není schopná převést tento výkon na silnici . Sám mám Mazdu 3MPS s "pouhými" 191kW prostě razantní rozjedz bez gumování není možný i přes to, že má diferenciál s řízenou mírou svornosti.

RS
27. prosince • 13:23

3MPS je proti Focusu nedoladena sunka.
WTCC a BTCC jak to tam tem bavorakum se zadnim nahonem proti predohrabum s podobnym vykonem jde nebo spise nejde. Predohrab tam straci jen v pevnem startu, jinak uplne v pohode s poradnym samosvorem.Focus RS ma hodne blizko i k Focusu, ktery jezdi v BTCC, obe napravy jsou shodne, jen motor je jiny. To auto sice ma na papire necelych 300 koni, ale ve skutecnosti ma vice. ;-)

Zdeny
27. prosince • 19:54

Te´d nechápu, co tím naznačuješ?? Že RS s předním náhonem a 400k bude v rozjezdu nějak perlit?? na to mu nepomůže, se obávám, žádný samosvor. prostě ta trakce u tohoto pohonu není a nebude.

Pavel
23. prosince • 12:13

Docela by mě zajímalo, kdo tady to WRX či BMW má. Mimochodem nedavno jsem četl srovnání BMW 135i, WRX, Focus RS...a ve výsledku to bylo jen o preferencích daného řidiče. Focus si tam rozhodně nevedl špatně. Jako řidič podstatně slabšího Focuse jsem i tak spokojen a zatím jsem neřídil auto, které by byla taková radost řídit.

Mitch
23. prosince • 13:28

Kde si cetl to srovnani?

Pavel
23. prosince • 14:16

autohit. a pokud daš do googlu focus rs vs. najdeš dost testu. A aspoň to co jsem četl tak focus nevycházel vůbec špatně. Samozřejmě každý má svá specifika a limity. je jasný, že na mokru apod bude čtyřkolka lepší. ale na suchu prý rychlejší než wrx. zajimave je i treba srovnani focus vs. 370Z na nordschleife (českém webu)

Thor
23. prosince • 22:59

No tak jestli jsi to četl v Autohitu ..... tak to pak jo :-D:-D:-D To je asi jako číst Blesk, Aha ..... :-D:-D:-D

Skyline
23. prosince • 15:36

Srovnani fikusu a 370 jsem cetl, je to tusim na autowebu. Docela jsem se u toho nasmal, meli sice pekne fotky, ale z textu byla citit bezradnost a amaterismus. Obe auta jsem ridil a je to v podstate srovnani hrusek s jabkama, bezny ridic by byl na 99,9% rychlejsi s fikusem, jet na hrane se zetkem neni zadna sranda.

Mitch
23. prosince • 12:01

Drahe a pomale.
Takova 135i se 400konmi pojede 300 a bude stat stejne.

puko
23. prosince • 20:08

a na co ti je dobre ist 300?

BHudak
23. prosince • 20:20

Aby o tom pak mohl vyprávět v hospodě :)

Petr
23. prosince • 9:20

To auto je naprosto skvěle naladěné již od výrobce a nemyslím si, že by další takové úpravy byly vůbec zapotřebí.

puko
23. prosince • 20:09

tiez si myslim, ze uz dalej ho tunit je zbytocne..uz tych 305 koni je na prednu napravu dost slusna porcia

Kankunen
23. prosince • 8:15

Na sněhu nic, na mokru nic, z ostré zatáčky se to taky neposbírá. Drifty nic. Hodí se to na okruhy, kde jsou rychlé zatáčky a nejsou problémy s trakcí.

Skyline
23. prosince • 9:12

Jels aspon se zakladni verzi?

Thor
23. prosince • 22:57

Trefa, spousta keců a ani jeden s tim nejel :-P

godz
23. prosince • 8:42

božský auto... v porovnání focus rs-impreza wrx-320 coupé má každý něco do sebe, ale pro mě je focus jasnou volbou :-D :-D :-D :-P

Skyline
23. prosince • 13:37

Zajimave srovnani. Vrcholna verze fikusu s celkem slusnym prumerem od Subaru a holatkem od BMW, tomu rikam objektivni nazor:-D:-DJinak FRS vs. 335Ci srovnavat vubec nelze, ta auta jsou uplne jina, proste jabka s hruskama. STi jsem nejel, k tomu nemam co rict. Ale ze by to fikus nejak zadupal do zeme, to si nemyslim. Uvidime, az to zkusim.

Kankunen
23. prosince • 11:36

Je rozdíl číst články a řídit. 300 ostrých koní je porce a nezapomeň kde jezdíš. Pravoúhlé odbočení, tam předjet kolonu a ještě včera byl sníh. V tomhle skutečném životě funguje jen jedno auto z těchto tří. Možná by Focus byl na okruhu nejrychlejší, ale není schopen vystřelit před ostatní za jakýchkoliv podmínek.

BHudak
23. prosince • 17:19

nevim, ale ani na rovince, když to má trakci od 150ti vejš, to je hrozně zdechlý...

Doporučujeme

Články odjinud