Ford Focus RS nové generace bude! Těšte se na výkon přes 300 koní

Poslední Ford Focus RS byl bez přehánění prodejním trhákem. Celá vyrobená série zmizela ze skladů velmi rychle a nakonec došlo dokonce na ostřejší Focus RS500. Po průšvihu s předchozím „eReSem“, které bylo pro Ford velmi prodělečné, si vrcholný Focus napravil reputaci a podle všeho se díky tomu dočkáme verze RS také u nejnovější generace. Ve Frankfurtu bude k vidění varianta ST, která disponuje dvoulitrovým motorem EcoBoost naladěným na 250 koní. Jenže tato jednotka dokáže vyprodukovat ještě mnohem více.

Gunnar Herrmann, který pracuje u Fordu jako C-Car Director (na starosti má malé modely), potvrdil v rozhovoru pro server Driver.au to, že nabídka Focusu provedením ST neskončí. Podle něj RS bude! Očekávat ho můžeme někdy na přelomu let 2013 – 2014. Pod kapotou najdeme dvoulitrový EcoBoost naladěný na výkon hodně přes 300 koní. Hermann v rozhovoru také uvedl, že RS zůstane u pohonu předních kol. Napřední nápravě opět najdeme zavěšení Revoknuckle.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 5 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků