Ford Focus RS GGR: 340 koní pro „eReSo”

Ford Focus RS GGR: 340 koní pro „eReSo”

Nový Focus RS do nenávratna prchnul Golfům, ale v očích příznivců japonských strojů STI a EVO sklízí posměch kvůli pohonu pouze předních kol, byť s pomocí progresivních a jednoduchých soustav RevoKnuckle a Quaife, jež jsme vám podrobně představili na tomto místě.

Jeho přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 l a výkonem rovných 300 koní (220 kW), doplněný přímo žazenou šestistupňovou převodovkou, však přesto budí dychtivé choutky řady ladičských firem, mezi první oficiální projekty patří Focus GGR specializované společnosti Graham Goode Racing. Ta pro Focus RS nabízí paket RS340, který je však vlastně jen modifikací řídicí jednotky a patřičných map. Podle GGR motoru přidává 40 koní, ten proto dává 340 koní při 5 600 ot./min. a točivý moment 538 Nm při 3 100 ot./min., přičemž žádné hodnoty akcelerace výrobce neudává. Paket RS340 GGR dodává s cenovkou 435 liber a zárukou na rok nebo 30 000 mil.

Tip: Přečtěte si náš test Fordu Focus RS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus RS GGR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 125 423 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků