Ford Focus RS GGR: 340 koní pro „eReSo”

Nový Focus RS do nenávratna prchnul Golfům, ale v očích příznivců japonských strojů STI a EVO sklízí posměch kvůli pohonu pouze předních kol, byť s pomocí progresivních a jednoduchých soustav RevoKnuckle a Quaife, jež jsme vám podrobně představili na tomto místě.

Jeho přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 l a výkonem rovných 300 koní (220 kW), doplněný přímo žazenou šestistupňovou převodovkou, však přesto budí dychtivé choutky řady ladičských firem, mezi první oficiální projekty patří Focus GGR specializované společnosti Graham Goode Racing. Ta pro Focus RS nabízí paket RS340, který je však vlastně jen modifikací řídicí jednotky a patřičných map. Podle GGR motoru přidává 40 koní, ten proto dává 340 koní při 5 600 ot./min. a točivý moment 538 Nm při 3 100 ot./min., přičemž žádné hodnoty akcelerace výrobce neudává. Paket RS340 GGR dodává s cenovkou 435 liber a zárukou na rok nebo 30 000 mil.

Tip: Přečtěte si náš test Fordu Focus RS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus RS GGR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků