Ford Focus RS GGR: 340 koní pro „eReSo”

Nový Focus RS do nenávratna prchnul Golfům, ale v očích příznivců japonských strojů STI a EVO sklízí posměch kvůli pohonu pouze předních kol, byť s pomocí progresivních a jednoduchých soustav RevoKnuckle a Quaife, jež jsme vám podrobně představili na tomto místě.

Jeho přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 l a výkonem rovných 300 koní (220 kW), doplněný přímo žazenou šestistupňovou převodovkou, však přesto budí dychtivé choutky řady ladičských firem, mezi první oficiální projekty patří Focus GGR specializované společnosti Graham Goode Racing. Ta pro Focus RS nabízí paket RS340, který je však vlastně jen modifikací řídicí jednotky a patřičných map. Podle GGR motoru přidává 40 koní, ten proto dává 340 koní při 5 600 ot./min. a točivý moment 538 Nm při 3 100 ot./min., přičemž žádné hodnoty akcelerace výrobce neudává. Paket RS340 GGR dodává s cenovkou 435 liber a zárukou na rok nebo 30 000 mil.

Tip: Přečtěte si náš test Fordu Focus RS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Ford Focus RS GGR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků