Ja bych zakázal např Škoda Felicie, např včera v jedné úplně shnilé na dálnici jel snad 140 to je ohrožení veřejné bezpečnosti!!!!
Tak hlavně že nedriftoval :-D
A zakážou i moje BMW? V něm totiž "drift mode" (t.j. zadní náhon) vypnout vůbec nejde :-)
A ze jim nevadi, ze to ma pres 300,koni, jestli by nebylo nejlepsi vyndat z auta plynovy pedal, aby na to nekdo nemohl nahodou slapnout, jde to snadno a mohlo by to byt nebezpecne ... :-)
Proc nekdo takovato uskupeni nekolika pomatenych lidi posloucha ?
... aspon niekto ma rozum. Zamyslel sa uz niekto nad tym, naco je akemukolvek vodicovi v normalnej premavke driftovaci mod alebo vypnuty stabilizacny system? Nestacim sa divit, kolko je u nas "tiezpretekarov". Rozumiem radosti z jazdy bez asistentov, no na okruhoch. V beznej premavke nemaju by mali byt "natvrdo" zapnute. Cestna siet sluzi na presun z bodu A do bodu B a nie na pretekanie sa. Pre dalsie komentáre: rad jazdim, aj rychlo, posledných 10 rokov som nemal auto bez nahonu 4x4 a s vykonom nizsim, ako 250 koni ...
A na co tobě je v normálním provozu výkon 250 koní a víc? Na 130 ti stačí 40 kw. Pěkně bych ti to zakázal a hodil ti tam motor ze sekačky. A nebo povolit jen na okruhu a v běžném provozu natvrdo zapnuté omezení na 40 kw.Já už bych tě z těch vět "na co je komu toto a tamto" vyléčil :-D
Predstav si, ze jsi chovatel koni, mas pekne stado asi 450 koniku! No a tech poslednich 60 take nevyzenes na pastvu? To by jsi byl spatny hospodar! A proto, at se prasi za kocarem! Kdo nezazil neuveri, kdo zakusil tak jiz neprestal!!! At zije svoboda! Miluji driftovani! Nikdy jsem tim nikomu neublizil a neublizim!
Říká se tomu radost z jízdy. Mně na brzdě naměřili 465 koní a pořád mám pocit, že to budu muset jednou čipnout někde nad pět set... :-)
Tak si přečti příspěvek, na který jsem reagoval a myslím, že ti to dojde :-)
Tady si dovolím důrazně nesouhlasit a připojím několik vlastních postřehů s tímto autem:1. Focus RS jede velmi ochotně bokem i v normálním režimu, a to i v rukou řidiče bez zkušeností s driftováním, takže zakázání drift módu nic moc stejně nevyřeší. Stejně tak Mustang bez řečí utrhne zadní nápravu v jakémkoli režimu snad kromě wet/snow a přesto to není nebezpečné auto. V tomhle mě Fordy hodně překvapily například proti BMW, kde elektronika v normálním cestovním režimu vůbec žádnou ztrátu trakce nedovolí.2. Driftování v hustém provozu je skutečně prasárna, ale na to nemá vliv ani jízdní režim a ani zapnutá/vypnutá elektronika, ale je to jen a pouze v hlavě řidiče.3. Driftování není o rychlé jízdě, ale o zábavě v pomalých rychlostech. Když mám pěknou širokou křižovatku nebo zatáčku bez provozu, tak v ní moc rád hodím zadkem a stejně tak si na světlech čas od času s chutí zahrabu zadní nápravou. Opět to je ale v hlavě řidiče, protože mezi lidmi se takové věci prostě nedělají - návštěvníci letošní JK Classics Opening Party by mohli vyprávět :-(4. Možnost vypnout různé elektronické systémy se hodí nejen na okruhu, ale třeba pokud člověk nemůže vyjet ze zahrady - stačí trochu mokrá tráva a některá auta už mají problém.5. Zkuste si nový Focus RS vyzkoušet u prodejce a možná na něj změníte názor :-)
K tomu prvnímu bodu: neřekl bych, že BMW nedovolí vůbec žádnou ztrátu trakce. Včera jsem předjížděl auto za výjezdem z obce a většinou tam dám čtyřku nebo dokonce pětku, protože to auto pak má tendenci prostě tančit. Zapnuté ESP a bohužel jsem tam nechal dvojku. Samozřejmě mi elektronika přiškrtila výkon na kola, ale v první fázi jsem měl pocit, že jedu bokem přímo na předjížděné auto. Takže, pokud předjíždíte, tak tam nasázejte čtyřku nebo pětku, ono to bude mít parametry vytočeného golfu R a jste v pohodě... ;-)K tomu poslednímu bodu: neláká mě to a názor měnit asi ani nemusím. Určitě je to dobré auto, ale v této třídě bych sáhnul po Audi RS3
Souhlas. V mojí trojce se dá na sněhu driftovat i s ESP (sice je to otrava protože se ESP snaží, ale jde to). A jak už jsi napsal, při špatným zařazení to taky dokáže s autem pěkně zamávat ESP neESP a to i na asfaltu. Vyzkoušeno osobně na mokrým nurburgringu :-)
Naprostý souhlas pane :-)
Tak ted trochu mimo tema driftovaciho modu... Focus RS jsem si vyzkousel a nutno rict, ze je to pro me zklamani roku, nebo spis desetileti. Tolik nedockavosti a cekani a pak tohle. Auto nalaka na uzasny vzhled, vypada fakt dobre. Pak clovek usedne dovnitr a prijde prvni facka, ze ktere jsem se uz neprobral. Absolutne hnusny nesportovni a opuchly interier, ktery je totalni tragedie zcela deklasujici jakekoliv prijemne pocity. Budiky snad dvacet let prezite, snad jen ten volant, ten je ok. Po rozjeti prekvapi paradni "strileni" do vyfuku, ale nekde se ztratilo cele stado koni...! To auto vubec nejede! Teda, ono jede rychle, ale 350 koni? Kam je Ford ukryl? Auto pusobi hrozne tezkopadne, lehkost a hravost se nedostavila. S obycejnym Golfem GTI se teda rozhodne uzije vic zabavy. A pritom Ford vypadal slibne, krasny design, vyborna cena, ktera ale po osobni zkusenosti uz tak vyborna neni...
Ne že bych to auto ke zbrani přirovnával, jde o tu logiku věci. Čím víc zákazů, příkazů a diktování, jak musí všechno být, tím hůř. Jak by to asi ve Fordu udělali, aby ten režim fungoval jen na okruhu? To už je přece zodpovědnost konkrétního člověka, kde si to aktivuje.
Raz som videl nejaky dokument samizda o nisane gtr v Japonsku a mal obmedzeny vykon a podľa gps vedel ze je na okruhu a sa mu ten vykon vratil na normalne hodnoty... ( mozno to nebolo zrovna gtr fakt uz si to nepametam a neviem uz ani podrobnosti o tom vykone ale viem ze to tak fungovalo) takže zvladnut by sa to malo... Nehovorim ze som za iba na margo ze ako to spravit :-)
Jsi dement, proč se teda vůbec prodávají zbraně?
To je tedy argument. To chce hodně velku dávku hlouposti pro srovnávní zbraní a aut. Ty asi běžně střílíš, na vycházce městem, mezi lidmi.
Ty jsi taky materiál. Když tu zbraň máš tak to neznamená ze ji nonstop používáš víme? A pro tlačítko drift mode a popř. vypnutí trakce platí to samé. A ano. Přirovnat auto ke zbrani se dá. Viz. včera Nice ve Francii. :-/
Když už jsme u toho materiálu, tak pro tvou hloupou úvahu, auto je na ježdění, pistole na střílení. Ve městě autem pojedeš, jak použiješ ve městě zbraň? A to s tou Francii, tak to jsi evidentně po*ral úplně. To vůbec není na místě takovou pitomost napsat, na zabíjení lze použít moc věcí, které k tomu nejsou určeny a požije je jen taková sorta lidí, jako ten blb z Francie. Tady se píše a uvažuje o normálních lidech a požití věcí za účelem, za kterým byly vytvořeny, ty jeden materiále.:-PAuto se dá ke zbrani přirovnat jen v případě, že za volantem sedí debil.
Jak použiješ zbraň ve městě?? To jako vážně? No... Třeba vystřelíš. Hochu ty jsi tupec. Ty už nic neanalyzuj a hlavně nesedej za volant. Ať z toho auta není dle tvé logiky zbraň :-PB-]
Tak ty budeš normálně ve městě střílet, jako když jezdíš autem, jen tak mezi lidmi? Ty to máš tedy v hlavě srovnané. Tak nevím, kdo nemá sedat za volant, že by ty, děcko? :-D
On už ti Fico ty koníky spočítá neboj. Rychlo znamá nejspíš 85 po dálnici jak to vidím u tvých krajanů. Jenom teda nevím co je na tom bezpečného:-D
Tak ještě aby mi nějaký čobolák nařizoval jak mám podle jeho představ jezdit B-] btw. 4x4 a 250 koníků... :-D V tom se tu prohánejí maminy když pendlují s potomstvem mezi kroužky :-P to neni žádná řidičská fantazie.
aha,nějaký čobolák.... nedelej ostudu, vole!B-]
Argumentuj. Povedz nieco rozumne, cim by si ma chcel presvedcit, ze sa mylim a ze je dobre mat driftovaci mod alebo vypnuty stabilizacny system v NORMALNEJ premavke. Ano, 250 koni a 4x4 nie je ziadna fantazia (tvoja), ale (moja) realita. Na com jazdis ty, macho?
Tak při poskakovaní po městě si asi driftovat nebudeš ale jsou i jiná místa kde si člověk může trochu zablbnout (a nemusí to byt hned okruh) a občas když to situace dovolí si ten výjezd ze zatáčky (přehledné) dát trochu bokem. Ono ne vždy jsou silnice plné k prasknutí že... Ale lidi kteří by ostatním vše apriori zakázali protože jim se to nelíbí mě serou. A když tě zajímá moje realita tak máme Nissan 4x4 178kW pro manželku a děti - to je jízda jak autobusem ale hlavní je že se tam všichni vejdeme a já jezdím Fordem. 310kW. Ty macho :-P:-D
Spoustu let jsem celoročně jezdil s Nissan Silvia RS-X (čistá zadokolka, 1105kg/220HP po mírné úpravě) bez ABS, ESP, BAS a podobných ptákovin a nikdy jsem neměl problém dojet, projet či vyjet. Bohužel místo opravy náhle 7.1.07 u Holešova odešla do autonebe. Pořídil jsem si hvězdnou německou kvalitu a začaly problémy: vydrží ten trojúhelník svítit žlutě nebo zrudne? Zrudl. Vypnout ESP, dojel jsem o 10m dál, rudá bez varování. Stačilo lehké, běžně zvládnutelné sklouznutí a elektronika vše zablokovala. Na další zimu jsem koupil 15 let starý krám bez ničeho a od té doby nepřezouvám. Měním auto...
A já bych se s tím tak nenimral. Prostě bych zakázal všechno, co jen trochu zavání potěšením a zábavou - ve jménu vyššího dobra se vždycky nějaký důvod najde a hotovo. Co má kdo mít ze života radost, žejo.Všem stejné oblečení, do řady, okna zalepit fólií... zkrátka takové equilibrium.
Tak to by ho australanům měli rovnou i uškrtit tak na 77kW ...co když s tím někdo na veřejné komunikaci pojede rychle! :-)):-P
Svět se mílovými kroky řítí do zadele tím, že podobným alibistickým byrokratpitomcům ponechává prostor k seberealizaci. Lidi nebude řídit jejich vlastní mozek ale namyšlení sebestřední úředníci, kteří mají pocit, že oni jsou spasitelé všeho neřádstva, zatímco občan nemá myslet ale pouze se řídit jejich příkazy a regulacemi. A to "bude" je nadnesené, ve značném rozsahu to už tak je.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.