Ford Focus RS: Drift Mode je nebezpečný a měl by být zakázán

Experti na bezpečnost bijí na poplach. Na trh přichází Ford Focus RS s nebezpečným režimem jízdy Drift Mode. Ford by podle nich měl tuto funkci z auta odstranit. Špatná zpráva je to, že nejde o vtip. Dobrou zprávou ale budiž fakt, že se toto týká Austrálie. 

Sportovní auta | Hatchbacky | Ford | Byznys | První svezení | Ford Focus

Nový Ford Focus RS dorazil na český trh. Driftovat opravdu umí

S informací nedávno přišla australská média. Tamní experti na bezpečnost jsou údajně rozzuřeni tím, že Ford uvedl do prodeje Focus RS a ponechal řidičům k dispozici Drift Mode. Údajně teď nic nezabrání tomu, aby řidiči driftovali na veřejných komunikacích a Ford prý nese odpovědnost za jejich nebezpečné chování. 

Testy | Americká auta | Kabriolety | Ford

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Celé to zní jako vtip, ale Ford už na australském trhu musel odstranit z Mustangu funkci, která pro změnu umožňuje řízené pálení pneumatik. Důvodem byla snadnost aktivace této funkce. Řidiči prý mohli stihnout aktivovat tuto věc při čekání na červené a od semaforu odjíždět nebezpečně s kouřícími pneumatikami.

U Focusu RS je logika stejná. Ford nemůže poskytnout záruku, že budou řidiči používat driftovací funkci jen na uzavřených silnicích. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků