Ford Focus RS dostal 45 koní navíc od Loder1899

Ford Focus RS určitě není z těch vozů, kterým by nějak znatelně chyběl výkon, jistě i sami uznáte, že 300 koní je pro tento hatchback více než dostačujících. To si však zřejmě nemyslí u německé ladičské firmy Loder1899, tam totiž připravili pro Focus RS výkonností injekci v podobě dalších 45 koní.

Tip: Přečtěte si náš první test Fordu Focus RS.

Vzhled tentokrát zůstal trochu stranou, jelikož o ten se vhodně postarali už designéři Fordu, a tak úpravce pouze změnil kola, o to víc se tedy mohl věnovat vozu po technické stránce. Osazen byl nový výfukový systém, vzduchový filtr a přestavení se dočkala řídicí jednotka motoru, nové výfukové potrubí zas slibuje sytější a hlasitější zvukový projev. K dispozici bude i tužší pružení snižující tento hot hatch o znatelných 35 mm.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Ford Focus RS Loder1899
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 53 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků