Ford Focus Combi: nová generace je venku

11 komentářů

philcol
2. března • 10:31

Nevíte, jestli zůstane v nabídce i atmosférický benzínový dvoulitr?

RS
3. března • 19:44

"Zájemcům o zážehové motory bude k dispozici nový hospodárný agregát Ford EcoBoost SCTi 1,6 l o výkonu 110 nebo 132 kW, stejně jako osvědčený Duratec Ti-VCT 1,6 l ve variantách 77 kW a 92 kW."

sir
2. března • 12:51

pri predstavovani Focus v USAv lednu 2010, tam uvedli i novy 2,0 benzin se 114 kw a s radou vylepseni vcetne spalovani na E85 nebo jak se tomu nadava :D jen mam pocit, ze je porad s 5 st. prev....ted si nejsem ale jisty

Anonymizovaný
17. března • 9:45

U takhle velkého motoru 5 stupňů stačí. Zvlášť, když Ford dělá pětku tradičně hodně dlouhou. Holt se musí na předjíždění podřadit :-)

dtsmaniac
2. března • 10:09

Jsem zvědavej na další chvalozpěvy a do nebe vyzdvyhující recenze, ale já si stojím za svým. Sociální holobyt v podobě 1.6TDCi byl tak otřesný zážitek, že opravdu nikdy více. Nejde mi o plakání nad jen 66kW, ale o celé nalazení auta a odezvu k řidiči. Jinak bych snad přežil i tu plastovou drnčící kukaň (interiér)...

Anonymizovaný
17. března • 9:53

No - stesky na plasty bych možná bral - Focus je holt jen o málo dražší, než o třídu menší Fabia - stesky na naladění podvozku a řízení ale moc nechápu - buď jste dostal něco na mizerných pneumatikách, třeba ze supermarketu, nebo jste si po letech ježdění v koncernových vozech s řízením jako Playstation odvykl řídit.
Po sedmi letech ježdění v "gumovém" Volvu V70 jsem přesedl zpátky do Forda (S-Max) a užívám si toho, že zas mám pocit kontroly nad autem.

Geo
10. března • 19:42

Este nikto z nas ten novy Focus nazivo nevidel a uz je to zatracovane. Musim potvrdit, ze v sucasnych Focusoch palubovky nedrncali, a spoin v tych ktpre som jazdil ja. A Mondeo uplne v pohode, ziadne putove atrakcie, kto to niekto predtym spominal. Ak sa bavime o dizajne palubovky, staci si naprilklad pozriet Porsche Cayene 2010, a myslim si ze novy FFIII je krasny, a je na tom stale dobre. Pozri tvar interieru Cayene tu:
www.km77.com ...

sir
2. března • 12:48

Ja na focus combi 1,6Tdci 66 kw najel uz 150 tis. km za necele 4 roky, nic nikde nedrnci, jizdni vlastnosti skvele, nastaveni celkove skvele, rizeni razeni skvele, interier pusobi kvalitne a bytelne, jen me vadi ze ve dverich je u operky plast a ne nejaky textil ... i fusion tam ma mekke polstrovani.A pak na dlouhe sluzebky je preci jen 90koniku malo. Jinak celkove auto vypada porad jako nove, jen jsem prosoupal gumovou podlozku :D:D to je ale snad to nejmensi. apropo jezdim i jinyma autama, vetsi tridy, mnohem vykonejsi ale vzdy srovnavam realne s realnym.

Laky
2. března • 9:31

No zvenku pěkný kombík a doufám že se do výroby dostanou i některé zajímavější barvy, ať zese nejsou všude jen samé šedé myši:-/. Ale ten středový panel a palubovka vůbec :-O, myslel jsem že interiér v mondeu je mimo a vyjel někde od mexických kolotočů, ale tohle jde ještě dál. fuj.

Thoms
2. března • 9:58

Na Ford nedam dopustit, jen s desingem predniho cumaku trochu moc opisuji. Dit podoba svetla maji snad vsichni Japonci, nebo Peugeot. Meli vylepsit puvodni model :/

homer
2. března • 11:42

Na co konkrétně že nedáš dopustit, nešťastníku?

Doporučujeme

Články odjinud