V Ženevě představil americký koncern Ford prototyp Focus C-Max H2 ICE (Internal Combustion Engine). Jde o koncept využívající k pohonu vodík, který je uložen ve třech speciálních nádržích pod tlakem 350 barů. Dvě z těchto nádrží jsou uloženy v zavazadlovém prostoru, třetí je ukryta pod podlahou vozu. Dva tlakové regulační ventily v palivovém potrubí sníží tlak vodíku na 5,5 baru, pod kterým je potom vodík veden sacím potrubím do motoru. Objem všech tří tlakových zásobníků činí 119 litrů, což hmotnostně odpovídá 2,75 kg vodíku. S touto zásobou paliva ujede prototyp Focus C-MAX H2-ICE asi 200 km.
Přeplňovaný motor má maximální výkon 82 kW, což je plně srovnatelné s původním agregátem, kterým je zážehový čtyřválec o objemu 2,3 l. Díky přeplňování se do spalovacích prostorů dostane více směsi paliva a vzduchu, čímž se eliminuje téměř třicetiprocentní snížení výkonu, které je typické pro zážehové motory předělané na spalování vodíku. K lepším výkonovým parametrům přispívá i dvojnásobné chlazení stlačeného vzduchu, které pracuje na principu klimatizace.
Směšovací systém motoru prototypu Focus C-MAX H2-ICE umožňuje nastavení „sytosti“ směsi ve velmi širokém rozmezí – směs vodíku a vzduchu je zažehnutelná od čtyř objemových procent vodíku až po 70 procent. V praxi to znamená, že motor dokáže spalovat extrémně chudou směs, takže motor při práci produkuje jen minimum oxidů dusíku NOx.