Ford Figo: nový hatchback je na světě, do Evropy se však nepodívá

U nás celkem zajímavě znějící název si pro svůj nový kompaktní hatchback vybrala automobilka Ford, která jej plánuje uvést na indický trh začátkem příštího roku. Model Figo, jenž vyplní drobnou mezeru mezi modely Fiesta a Fusion, má z Fordu udělat ještě většího hráče na vybraných asijských trzích, zatímco za klíčovou zemi považují Indii. V této souvislosti nebylo místo pro představení nového modelu vybráno náhodně, odehrálo se totiž v Dillí za účasti výkonného ředitele automobilky.

I navzdory tomu, že vůz má už svou malou premiéru za sebou, veškeré důležité informace a technické specifikace si výrobce prozatím nechává pro sebe, místo toho nám pouze předestřel své obchodní úmysly. Na indickém trhu kde je až 70 procentní poptávka po kompaktních vozech tohoto charakteru, si Ford hodlá vytvořit dostatečně širokou skupinu zákazníků a svědčí o tom i záměr vyrobit ročně až 200 tisíc kusů tohoto modelu. A aby se tyto plány podařilo splnit i po kapacitní stránce, Ford nedávno investoval 500 milionů dolarů do značného kapacitního a technologického rozšíření fabriky u města Chennai.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford Figo: v Indii má být údajně velice uspěšný
 
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků