Ford Fiesta Van a SportVan jdou do prodeje

Automobilka Ford ohlásila spuštění prodejů dvou užitkových verzí modelu Fiesta, které se již brzy objeví u evropských prodejců. S jakými změnami přichází oproti své běžné verzi?

Ford Fiesta Van se první řadě odlišuje hned zvenku a to tím, že u něj absentují zadní boční okna a zadní sedadla. Užitková Fiesta disponuje velkorysou ložní plochou o délce 1 296 mm a objemu 1 000 litrů, do níž je možné uložit až 515 kg nákladu. Novinka bude k dispozici zpočátku s trojicí agregátů, přičemž zážehové jednotky zastupuje pouze 1,25 litrový čtyřválec s výkonem 60 kW/82 koní. Podstatnější jsou v tomto případě ale vznětové agregáty, jenž jsou zastoupeny 1,4 litrovým čtyřválcem TDCi s výkonem 50 kW/68 koní a nejsilnějším 1,6 TDCi s výkonem 66 kW/90 koní.
Současně na trh přichází i atraktivnější verze SportVan, u které sice více koní pod kapotou nenajdeme, avšak zvenčí se odlišuje díky spoilerům, mlhovkám a standardně dodávaným 16-ti palcovým kolům. V interiéru pak potěší ještě řada kožených doplňků a sportovní pocit z jízdy se pokusí přiblížit tužší pružení a nižší světlá výška.
Kdy a za kolik se Fiesta Van a „vytuněný” Van objeví v nabídce českého Fordu, zatím není známo.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Ford Fiesta Van a SportVan
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků