Ford Fiesta ST: rychlý trpaslík za dveřmi (spy photos)

Obchodně úspěšná stávající generace kompaktu Ford Fiesta zatím svoje vrcholné provedení postrádá, ale to se brzy změní a špičkové konkurenční verze Opel Corsa OPC nebo Volkswagen Polo GTI dostanou zdatného konkurenta. Přinášíme vám nyní čerstvé špionážní snímky jednoho z prototypů, který již pilně ladí formu při testech na německém Nürburgringu. Vůz je i přes lehkou kamufláž nápadný větším střešním spoilerem, difuzorem a širokou maskou chladiče, takže je celkem jasné, oč kráčí. Připomeňme, že Fiesta ST dostane čtyřválec EcoBoost s objemem 1,6 l a výkonem 180 koní (132 kW), který je také základem pohonné jednotky soutěžního provedení Fiesta WRC s pohonem všech kol. Své oficiální premiéry se dočká na konci letošního, nebo na počátku příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ford Fiesta ST na špionážních záběrech z Nürburgringu
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků