Ford Fiesta Sport: funkční sport paket pro malého sympaťáka

Sympatický hatchback s modrým oválem na přídi, jenž se vloni dostal na většinu evropských trhů včetně toho našeho, si na nízkou popularitu stěžovat jistě nemůže. I tak se jej ale automobilka rozhodla zviditelnit před skupinou řidičů vyznávajících dynamickou laděnou jízdu. Novinkou v nabídce Fordu bude Fiesta se sport paketem, u něhož to ale nekončí pouze stylingovými úpravami.

Kromě sportovních vizuálních doplňků je tato verze obohacena o tužší pružení, které poslalo Fiestu o 9 mm blíže k zemi a přibylo i tlačítko pro vypínání ESP. Standardem v této výbavě jsou 16-tipalcová kola, zatmavená světla a zadní difuzor. Dotek sportovnosti nalezneme i v kokpitu, který zdobí sportovní kůží potažený volant a sedadla s výraznějším bočním vedením. Pod kapotu tohoto modelu si bude možno vybrat z trojice agregátů: 1,4 litrového čtyřválce s výkonem 70 kW/96 koní, 1,6 l s výkonem 88 kW/120 koní a jeho turbodieslové verze nabízející výkon 66 kW/90 koní.
Automobilka prozatím neupřesnila, kdy se tato verze dostane do showroomů, pravděpodobné však je, že se tak stane již v nejbližších týdnech.
Tip: Přečtěte si náš test nového Fordu Fiesta.
Klepněte pro větší obrázek 
Ford Fiesta Spor
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků