Ford Fiesta nové generace má české ceny. Jsou poměrně sebevědomé

Tradiční městský vůz automobilky Ford bude opět k mání ve tří i pětidveřové verzi.

Kdo si už teď bude chtít objednat nějaký exemplář nové generace vozu Ford Fiesta, musí si připravit nejméně 304 990 Kč. Právě tolik totiž činí cena žádaná za základní třídveřovou verzi tohoto vozu s motorem 1,1.

Za další pár dveří se připlácí sedmnáct tisíc korun.

Auto se bude nabízet kromě této základní verze motoru 1,1 také s jeho výkonnější variantou. Zatímco levnější varianta disponuje výkonem 51 kW (70 koní), silnější 63 kW (85 koní). Dále se nabízí stokoňový litrový Ecoboost a turbodiesel 1,5 TDCi (63 kW - 85 koní). Motor 1,1 je spojený s pětistupňovou manuální převodovkou, ostatní agregáty spolupracují s šestirychlostní skříní. K motoru 1,0 Ecoboost pak lze získat také šestistupňový automat.

Nejdražší motorizací v současném ceníku je právě zmiňovaný turbodiesel. Ve výbavě Titanium v pětidveřové verzi se za auto s ním bude platit 428 990 Kč.

Zajímavosti | Retro | Ford

Děti tajně opravily otcův Ford Fiesta, kterému je už 38 let

Výbavové stupně jsou jen dva - Trend a Titanium. V té nižší je obsažena například šestice airbagů, asistent pro rozjezd do svahu, varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu a navrácení do něho, rádio, automatické nouzové volání, manuální klimatizace, elektrické ovládání předních oken, omezovač rychlosti, vyhřívaná elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání a šestnáctipalcová ocelová kola.

Výbava Titatium se shodným motorem je dražší o 32 tisíc korun. Za tento příplatek pak auto navíc obsahuje například šestnáctipalcová kola z lehkých slitin, LED denní svícení, mlhovky, systém Sync3 s 6,5palcovým dotykovým displejem, kožený volant a chromované lišty kolem oken a mřížky chladiče.

Hatchbacky | Ford | Premiéry

Jaký bude nový Ford Fiesta? Odpovědi jsme získali přímo v továrně

Dále samozřejmě existuje řada paketů, díky nimž si lze dopřát například automatickou klimatizaci, vyhřívané člení sklo a trysky ostřikovačů, vyhřívané sedačky, aktivní parkovací asistent, parkovací kameru, sedmnáctipalcová kola, bezklíčkové odemykání a startování, sklápění zrcátek, tempomat a širokou škálu asistenčních systémů. Například pro čtení dopravních značek, automatické přepínání dálkových a tlumených světlometů, hlídání mrtvého úhlu, autonomní nouzové brzdění a sledování bdělosti řidiče.

Po základní verzi fiesty se na trh dostane i sportovnější verze ST-Line, luxusnější Vignale a offroadově vyhlížející Active. Už se ví také to, jak bude vypadat nová Fiesta ST.

Obrázky nové generace fiesty najdete v této fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2007
Stav: 133 254 km
Cena: 130 000 Kč
Ford S-MAX 2
Rok výroby: 2010
Stav: 132 042 km
Cena: 205 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků