Ford Fiesta: když je lowrider příliš nízký…

Jistě, o styl jde často až v první řadě, ovšem co je moc, to je moc. A toto je dokonce až příliš.

Podobná videa na Autorevue.cz příliš často neukazujeme. V éteru jich totiž kouluje ohromná spousta a zajímavých je pouze málo z nich. A toto mezi ty zajímavé opravdu patří, neboť dokazuje, že čeho je moc, toho je příliš. Záběry z minulého pátku pocházejí zřejmě odkudsi z Jižní Ameriky a zachycují pekelně snížený vůz Ford Fiesta. Je plný mladých lidí a zřejmě olejovou vanou se zasekne na nepatrné asfaltové výduti.

Dojde k tomu v malé rychlosti, takže při nehodě zřejmě nikdo (kromě auta) nedojde k úhoně. Preciznost úpravce tohoto auta je příkladná: ačkoli všichni mladíci kromě řidiče auto opustí, vůz se vůbec nezvedne. Pánové se nejprve snaží postiženou Fiestu tlačit vpřed i vzad, ovšem bez úspěchu. Záběr končí ve chvíli, kdy se zachránci pokoušejí vůz nadlehčovat. Doufejme, že nikoho při tom nenapadlo zdvihat tento skvost za blatníky…

 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků