Ford Fiesta je v Evropě číslo 1 již třetím rokem v řadě

Ford Fiesta byl loni opět nejprodávanějším malým vozem v Evropě. Zákazníci si jich pořídili celkem 308 999*. Fiesta se tak stala již potřetí v řadě nejprodávanějším modelem své třídy na evropském trhu.

Velké oblibě se mezi zákazníky Fiesty těší převratný motor 1.0 EcoBoost, který třikrát za sebou zvítězil v prestižní odborné anketě „International Engine of the Year“ (Motor roku).

„Klíčovými faktory, jimž Fiesta vděčí za svoji neutuchající popularitu, jsou atraktivní vzhled a vyspělá technika,“ řekl Roelant de Waard, viceprezident Ford of Europe pro marketing, prodej a služby. „V reakci na sílící poptávku musel náš montážní závod v Kolíně nad Rýnem dokonce navýšit výrobu Fiesty.“

Kolínská továrna tak od února zvyšuje výrobu o 300 Fiest denně, na 1850 vozů, a během ledna a února zařadí celkem šest mimořádných víkendových směn.

„I na českém trhu se Fordu Fiesta daří mimořádně – za rok 2014 si ho vybralo přes 5 000 zákazníků, což je přibližně o 1 500 více než druhý nejúspěšnější vůz v segmentu, Hyundai i20. Více majitelů si našla jen domácí Škoda Fabia,“ říká Libor Beneš, Brand Manager společnosti FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. 

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků