Ford Fiesta a Focus ECOnetic: jednoduchá stavba, spotřeba hybridu

Automobilka Ford představí na autosalonu ve Frankfurtu na minimalizaci spotřeby paliva zaměřené modely Fiesta a Focus ECOnetic, jež mají i přes použití konvenční techniky dosahovat spotřeby a emisí současných nepoměrně dražších a složitějších hybridů. Za formulí ECOnetic Technology se skrývá soustava drobných vylepšení a tento emblém na svém pozadí má již v roce 2013 nosit plné dvě třetiny všech evropských Fordů. Podle FMC Europe má Ford Focus ECOnetic dosahovat průměrné spotřeby 3,4 l/100 km a Fiesta ECOnetic 3,3 l/100 km a emisí CO2 ve výší 89, resp. 87 g/km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ECOnetic Technology: odpověď Fordu na hybridy

Do seznamu prvků ECOnetic Technology patří především systém start/stop, regenerativní brzdění, kryt chladiče s proměnnou geometrií nebo speciální jízdní režim ECOmode (podrobně jsme o nich psali na tomto místě). O pohon se mají starat jednotky 1,6 TDCI a 1,6i EcoBoost (vyzkoušeli jsme v testu vozu Ford Focus 1,6i EcoBoost) a později také tříválec 1,0i EcoBoost. Podrobnosti očekávejme příští týden ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2010
Stav: 147 523 km
Cena: 140 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 116 852 km
Cena: 160 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 133 470 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků