Ford Fiesta a Focus ECOnetic: jednoduchá stavba, spotřeba hybridu

Automobilka Ford představí na autosalonu ve Frankfurtu na minimalizaci spotřeby paliva zaměřené modely Fiesta a Focus ECOnetic, jež mají i přes použití konvenční techniky dosahovat spotřeby a emisí současných nepoměrně dražších a složitějších hybridů. Za formulí ECOnetic Technology se skrývá soustava drobných vylepšení a tento emblém na svém pozadí má již v roce 2013 nosit plné dvě třetiny všech evropských Fordů. Podle FMC Europe má Ford Focus ECOnetic dosahovat průměrné spotřeby 3,4 l/100 km a Fiesta ECOnetic 3,3 l/100 km a emisí CO2 ve výší 89, resp. 87 g/km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ECOnetic Technology: odpověď Fordu na hybridy

Do seznamu prvků ECOnetic Technology patří především systém start/stop, regenerativní brzdění, kryt chladiče s proměnnou geometrií nebo speciální jízdní režim ECOmode (podrobně jsme o nich psali na tomto místě). O pohon se mají starat jednotky 1,6 TDCI a 1,6i EcoBoost (vyzkoušeli jsme v testu vozu Ford Focus 1,6i EcoBoost) a později také tříválec 1,0i EcoBoost. Podrobnosti očekávejme příští týden ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2008
Stav: 157 614 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků