Ford Fiesta a Focus ECOnetic: jednoduchá stavba, spotřeba hybridu

Automobilka Ford představí na autosalonu ve Frankfurtu na minimalizaci spotřeby paliva zaměřené modely Fiesta a Focus ECOnetic, jež mají i přes použití konvenční techniky dosahovat spotřeby a emisí současných nepoměrně dražších a složitějších hybridů. Za formulí ECOnetic Technology se skrývá soustava drobných vylepšení a tento emblém na svém pozadí má již v roce 2013 nosit plné dvě třetiny všech evropských Fordů. Podle FMC Europe má Ford Focus ECOnetic dosahovat průměrné spotřeby 3,4 l/100 km a Fiesta ECOnetic 3,3 l/100 km a emisí CO2 ve výší 89, resp. 87 g/km.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
ECOnetic Technology: odpověď Fordu na hybridy

Do seznamu prvků ECOnetic Technology patří především systém start/stop, regenerativní brzdění, kryt chladiče s proměnnou geometrií nebo speciální jízdní režim ECOmode (podrobně jsme o nich psali na tomto místě). O pohon se mají starat jednotky 1,6 TDCI a 1,6i EcoBoost (vyzkoušeli jsme v testu vozu Ford Focus 1,6i EcoBoost) a později také tříválec 1,0i EcoBoost. Podrobnosti očekávejme příští týden ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 74 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků