Ford F-150 SVT Raptor: pick-up drtil Nürburgring

Auto této kategorie byste zřejmě na Severní smyčce nečekali, ale stalo se a ostudu tam neudělalo.

Když už píšeme o legendární Severní smyčce Nürburgringu, které vloni nakonec německá vláda zajistila další život, bývá to obvykle v souvislosti s rekordy a nejrůznějšími jízdami s moderními sportovními vozy (např. vloni s Jaguary). Na Nürburgring se však sjíždějí také nadšenci a přivážejí s sebou auta nejrůznějších kategorií. A samozřejmě často stačí jen málo a nehoda je na světě, například před rokem tam docela ošklivě „zakoplo“ SUV Honda CR-V.

SUV | Video | Honda

Honda CR-V: na Nürburgringu až příliš rychle

Připojené video vám nabídne sestřih momentů z jízdy, na kterou vyrazil Tanner Foust, americký závodník, kaskadér a host tamní edice seriálu Top Gear. Usedl za volant špičkového pick-upu Ford F-150 SVT Raptor (neplést s novinkou od Ferrari, ta na poslední chvíli změnila označení z F150 na LaFerrari). Rozhodně to není první účast Fordu F-150 na Severní smyčce, i na výše uvedeném videu s nehodou CR-V se mihne jeden modrý vůz tohoto typu, ale toto video je krátké a docela zajímavé.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford F-150 SVT Raptor na Severní smyčce
Video

Nürburgring v roce 2012: nejhezčí vrakoviště světa

Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2010
Stav: 147 523 km
Cena: 140 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 116 852 km
Cena: 160 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 133 470 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků