Ford F-150 s interiérem od Carlex Designu: komfortně do lesa

Polská ladičská společnost Carlex Design přepracovala interiér nejoblíbenějšího amerického „trucku“.

Nebývá obvyklé, aby americké pick-upy někdo přestavoval do podoby speciálních luxusních strojů. A ještě méně je pak obvyklé, pokud se k něčemu podobnému odhodlá firma ze země, v níž patří tato auta k exotům. Ale jak vidíte, stát se to může. Pokud jde o komplexní přestavby interiérů, je zde třeba bulharský Vilner, vzpomeňme třeba jeho nedávnou stavbu BMW 6 Vilner Bullshark. Ale pak tu máme také polskou společnost Carlex Design, jejíž práce jsme si všímali třeba na vozech Range Rover Sport ve stylu Burberry nebo pověstném prototypu Volkswagen Mama Up!.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiéru vládne kombinace černé kůže a hnědého semiše

Nyní u Carlex Designu přestavěli předchozí generaci modelu Ford F-150. Zvenčí se toho opět mnoho nezměnilo, ovšem to vám přestane být líto hned po prvním otevření dveří a nahlédnutí do prostoru pro posádku. Světle zeleně lakovaný vůz s matovým povrchem budí dojem lesnicko-vojenského modelu, ovšem prakticky všechno v interiéru je zcela nové a míří spíše k luxusu.

Zajímavosti | Příslušenství | Fascinace | Volkswagen | Premiéry | Design | První svezení

Svezení Volkswagen Mama Up!: sen českých maminek? Těžko…

V podstatě každý díl palubní desky, stropnice, středové konzole, dveřních obkladů, volantu a sedadel je čalouněn hnědým semišem, a co není, to pokrývá černá kůže, případně sada dřevěných dekorů. Dílo korunuje kontrastní bílé stehování. Co vy na to? Pro cesty na houby dobré, ne? 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Opěráky zdobí jednoduchá loga firmy Carlex Design
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků