Ford F-150 s drobnými úpravami pro rok 2013

Americký Ford pro nastávající modelový rok poněkud omladil svoji veleúspěšnou řadu pick-upů F-150.
Seznam kapitol
  1. Ford F-150 2013
  2. Fotogalerie

Model Ford F-150 se v posledních dekádách může chlubit hrdým označením nejprodávanější pick-up v USA, přičemž průběžně zasahuje i na nevyšší příčky prodejů osobních automobilů vůbec. Není proto divu, že zaujal také soudruhy v Číně, kteří letos chtěli spustit výrobu jejich plagiátů JAC 4R3. Jak jsme vás však minulý měsíc informovali, díky účinné kampani Fordu k tomu nedojde. Alespoň prozatím.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford F-150: nezničitelný nádeník pokračuje

Ale zpět k originálu. Koncern FMC včera v Texasu (kde jinak s auty tohoto naturelu) představil Ford F-150 v provedení pro modelový rok 2013. Revoluci ale nečekejte, modifikace se týkají především drobných retuší karoserie a nových prvků standardní a příplatkové výbavy.

Zajímavosti | Ford | Byznys | Užitková auta | Off-roady | Krimi

JAC čínský plagiát pick-upu Ford F-150 vyrábět nebude

Jde o standardní facelift. Na první pohled si proto všimneme upravené masky chladiče, nově stylizovaných ráfků litých kol s průměrem 18 až 20 palců nebo alternativně dodávaných projektorových hlavních světlometů HID. V nabídce se dále objevují nové barevné odstíny karoserie Blue Jeans Metallic, Kodiak Brown Metallic a Ruby Red Clearcoat Metaloid.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
F-150 pro rok 2013: to jsou především nová kola, upravené masky a světlomety HID

V rámci na konkrétním modelu budou vozy Ford F-150 opatřeny upravenými vnějšími zpětnými zrcátky, které lze elektricky vysouvat do stran pro bezpečnější tažení širokých přívěsů. Upravený přístrojový štít hostí na svém středu multifunkční displej s úhlopříčkou 4,2 palce, nové jsou některé potahové a obkladové materiály včetně falešného dřeva.

Ford

Ford F-150: nová série Harley – Davidson

Lépe vybavené verze disponují moderními komunikačními a bezpečnostními soustavami SYNC a MyFord vyvinutými v závislosti na amerických podmínkách. Na výběr je u Fordu F-150 ze čtyř různých motorů, přičemž jde výhradně o zážehové jednotky. Šestiválce zastupují agregáty 3,7 l s výkonem 306 koní (225 kW) a točivým momentem 376 Nm a přeplňovaný EcoBoost 3,5 l o výkonu 370 koní (272 kW) a točivém momentu 569 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Palubní deska prošla drobnými úpravami, nový je přístrojový štít s multifunkčním displejem uprostřed. Za pozornost stojí také teleskopicky výsuvná zpětná zrcátka
 

Osmiválcové ingoty zastupují verze 5,0 l s výkonem 360 koní (268 kW) a 6,2 l nabízející výkon 416 koní (306 kW) a točivý moment 588 Nm. Žádný diesel, žádný přeplňovaný tříválec; co na to emise??? Je krásné připomenout si, že stavět a prodávat auta s pořádnými motory jde i dnes…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Předností F-150 i nyní zůstává široká škála verzí
 
Následující kapitola
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků