Ford Evos: nový design poprvé

5 komentářů

Michal
14. září • 17:24

Skoda ze tento opravdu povedeny koncept ma ctvery dvere. S delkou 4,5 metru by mohl byt nastupcem jednoho z nejpovedenejsich Fordu, a to Fordu Puma. Vubec bych nebyl proti, kdyby vyjel do prodeje v nezmenene podobe. Poradne kupe Ford nedela, a je to skoda. U Fordu jsou machri na podvozky, ale v hatchbacku nikdy nemam takovy pocit, ze by jsem moznosti podvozku chtel vyuzit naplno. Auto Vas musi chytnout na prvni pohled a pocit tak, ze s nim chcete jezdit, a ne se jen dopravovat z bodu A do bodu B. Ale tohle je po dlouhe dobe kara, kterou bych bral hned... PumaSpeedy

Zelí
3. září • 8:38

Konečně i do fordu se došinula informace jak vypadá design moderní přístrojové desky. Sice se zpožděním cca 10 let, ale to je pro světový low end typické. Slovenský designér Štefan Levko je zralý na nobelovku. Jeho design přístrojové desky navržený pro VW passat a od roku 2004 v passatu aplikovaný postupně kopírují s malými obměnami všichni automobiloví designéři.

Fakta
3. září • 15:17

Bohužel to je jediná kvalitní věc na Passatu. ;-)

Martin
2. září • 7:57

Minulému konceptu (tuším iosis) se následně velmi podobalo Mondeo. Myslím, že toto je základ pro příští Mondeo a vůbec by mi to nevadilo :-) Předek kdyby poháněl benzínový motor a zadek elektromotor - něco jako bude Peugeot u 508 RXH na jaře 2012.

RS
3. září • 15:18

Předek kdyby poháněl benzínový motor a zadek elektromotor - něco jako bude Peugeot u 508 RXH na jaře 2012...... To zní dobře.

Doporučujeme

Články odjinud