Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford
 Zdroj: Ford
 Zdroj: Ford
57
Fotogalerie

Ford Evos: nový design poprvé

Ford představí na autosalonu ve Frankfurtu koncept Evos. Oproti očekávání nejde o dvoudveřové kupé, vůz dostal čtyři vzhůru výklopné dveře a splývavou záď. Ford na tomto automobilu ukazuje, jakým směrem se hodlá v příštích letech ubírat a především demonstruje nový design, který nahradí dnes používaný styl Kinetic Design. Evos měří na délku 4,5 m, široký je 1,97 m a na výšku má pouhých 1,36 m. Rozvor náprav činí 2,74 m. Automobilka svůj koncept označuje za umělecké dílo.

Do interiéru orientovaného na řidiče se posadí čtyři cestující. Samostatná sedadla jsou oddělena centrální konzolí. Uvnitř najdeme návrh toho, jak by mohl vypadat budoucí multimediální systém značky. Všichni cestující se mohou těšit na dotykové obrazovky, nechybí připojení na internet nebo dotykové ovladače. Evos dokáže vychladit nebo vytopit interiér ještě před tím, než do něj řidič nasedne a podle chování řidiče a stavu komunikace upravuje nastavení podvozku.

Ford Evos využívá hybridní pohon kombinující zážehový dvoulitr s elektromotorem. Lithium iontové baterie je možné dobít z klasické zásuvky, jde tedy o plug-in hybrid. Kromě konceptu Evos představí Ford ve Frankfurtu také Focus ST

ford_evos_concept_upr_01_1.jpgford_evos_concept_upr_02.jpgford_evos_concept_upr_03.jpgford_evos_concept_upr_04.jpg
ford_evos_concept_upr_05.jpgford_evos_concept_upr_06.jpgford_evos_concept_upr_07.jpgford_evos_concept_upr_08.jpg
ford_evos_concept_upr_09.jpgford_evos_concept_upr_10.jpgford_evos_concept_upr_11.jpgford_evos_concept_upr_12.jpg
ford_evos_concept_upr_13.jpgford_evos_concept_upr_14.jpgford_evos_concept_upr_15.jpgford_evos_concept_upr_16.jpg
ford_evos_concept_upr_17.jpgford_evos_concept_upr_18.jpgford_evos_concept_upr_19.jpgford_evos_concept_upr_20.jpg
ford_evos_concept_upr_21.jpgford_evos_concept_upr_22.jpgford_evos_concept_upr_23.jpgford_evos_concept_upr_24.jpg
ford_evos_concept_upr_25.jpgford_evos_concept_upr_26.jpgford_evos_concept_upr_27.jpgford_evos_concept_upr_28.jpg
ford_evos_concept_upr_29.jpgford_evos_concept_upr_30.jpgford_evos_concept_upr_31.jpgford_evos_concept_upr_32.jpg
ford_evos_concept_upr_33.jpgford_evos_concept_upr_34.jpgford_evos_concept_upr_35.jpgford_evos_concept_upr_36.jpg
ford_evos_concept_upr_37.jpgford_evos_concept_upr_38.jpgford_evos_concept_upr_39.jpgford_evos_concept_upr_40.jpg
ford_evos_concept_upr_41.jpgford_evos_concept_upr_42.jpgford_evos_concept_upr_43.jpgford_evos_concept_upr_44.jpg
ford_evos_concept_upr_45.jpgford_evos_concept_upr_46.jpgford_evos_concept_upr_47.jpgford_evos_concept_upr_48.jpg
ford_evos_concept_upr_49.jpgford_evos_concept_upr_50.jpgford_evos_concept_upr_51.jpgford_evos_concept_upr_52.jpg
ford_evos_concept_upr_53.jpgford_evos_concept_upr_54.jpgford_evos_concept_upr_55.jpgford_evos_concept_upr_56.jpg

 

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud