Ford Edge se představuje na dalších fotkách. Už také známe české ceny

23 komentářů

Antiautomat
18. května • 18:07

..mne tam chyba jednoducha dvojkolka, manual a benzin.
Nutene diesel a nutene x4, ktore nevyuzijem, nechcem.

Petr
18. května • 17:14

Pekne auto, ale chybi benzinak....

bubulak
19. května • 7:36

Přesně tak, slušel by tomu pořádný americký šestiválec. Navíc nevím, proč když sem Fiat zvládal dovézt podobné midsize SUV za cenu, která nešla přes 900 tisíc, tohle musí stát 1,3 milionu, navíc se sáhodlouhým seznamem příplatkové výbavy. A upřímně, nemyslím si, že americký Ford bude nějak zásadně lepší, než americký Dodge.

sokar
18. května • 18:00

Taky sem čučel že benzín nikde. Tak ať si to nechaj.:-(

Lojza
19. května • 8:24

benzin nenabizi ford, protoze prodeje SUV vseobecne napric znackami v benalu je naproste minimum do 5%. SUV v benzinu si koupi snad akorat blazen nebo majitel benzinky.

Hlinda
21. května • 21:35

Aha. V USA jsou prodeje jen v benzínu a nafta je minoritní.

Lojza
22. května • 4:22

bavim se o Evrope, ne USA kde je nafta o tretinu drazsi nez benzin.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mirek
2. června • 11:26

nafta v usa někde levnější než benzin,jinak cena úplně srovnatelná-žádný třetinový rozdíl-zkušenost z minulýho týdne. A Ford Edge 2.0 Ecoboost 2016 v automatu spotřeba 8.6 l na 100 po 6000km.Velice pohodlný auto

Peter
18. května • 14:03

Jj, proč kupovat Forda, když mam za ty peníze Toyotu? Notabene, dost mi to připomíná současné Hyundaie Tucson a Santa Fe.

Zelí
18. května • 16:51

Pokud budou trvat na této ceně tak nemají šanci. A tomu, kdo si to koupí můžou udělat pomník, protože ten bude v čr jenom jeden. Toto nezkousne ani největší ford fanda.

Honziss
18. května • 11:56

Ty ceny jsou totalni nesmysl. Za stejny penize se da koupit touareg s V6 naftou a 8ZF prevodovkou.

chytrak
18. května • 12:49

Přesně, proč si kupovat forda se 4 válcem když můžu mít Touarega s šestiválcem? Navíc kuga začíná na 625 tis. Kč, tohle na 1,1 mil Kč. Kdyby byl takový rozdíl mezi mondeem a focusem tak základní mondeo je "již od 870 000Kč". :-P:-P

fahrer
18. května • 17:14

No třeba proto, že já bych do tuarega nikdy nešel.

Honziss
18. května • 18:14

Dobre, kdyz ne touareg, tak pak jsou dalsi konkurenti s o parnik lepsi cenou...kdyby to bylo ve stredni vybave, awd s automatem do milionu tak budiz, ale tohle je nesmysl. Zkusil jsem di dat tu silnejsi versi v titaniu do konfiguratoru, pridal jsem trochu vybavy a vyslo mi 1.6m?

goes
19. května • 7:58

No neprehanejme. Za 1.6 je to s komplet vsim, co tam jde dat ve stylu "zakliknu vsechno". Ono v tom sportu tam uz toho zase neni tolik v priplatcich.
Navic on i ten Touareg s priplatky stoupne treba z 1,3 na 1,8-1,9 byt je pravda, ze u VW vam daji zase na pockani 18-20% slevu, u Fordu konci fleetovka na 15, tudiz bezny zakaznik tech +- 12%.
Jinak jaci jsou tu konkurenti s o partnik lepsi cenou. V podstate velikostne je tu akorat Sorento, to s podobnym motrem, dynamikou a vybavou vyjde na 1,3. Nad tim je tu Grand Cherokee, ten nema 4valce, ale v podobne konfiguraci byt s V6 naftou je okolo 1,5-1,8 dle vybavy. Pak tu je zmineny Touareg a pak mne nic nenapada, co by bylo velikostne podobne, s danou dynamikou/vykonem, vybavou apod.
Takze on ten vyber zase tak velky neni, jak se muze zdat.Proste pokud ma clovek +- 1-1,2 mega korun, chce vetsi SUV tak skonci u Sorenta bo ostatni jsou mensi. Edge je i z meho pohledu kapku nad cenou, tech 10% dolu bych si umel predstavit, nicmene mam za to, ze je to dano hlavne tim, ze je to primarne US auto a homologace apod. proste neco stoji a jelikoz se necekaji velke prodeje, tak to stoji dardu. K tomu ono DPH, poplatky apod. a jsme tam kde jsme.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
19. května • 17:35

Ford směřuje v úsporách ke globálním modelům. Je to kvůli obrovským úsporám ve výrobě, v náhradních dílech ...... Začalo to mondeo, dnes i focus atd. Takže žádný primárně us model. Jednoznačně další globální model.

fahrer
18. května • 18:33

Tak jasně, cena je nesmysl a beru pouze jako zkušební nástřel. Nicméně ve svém okolí znám pár lidí, kteří jsou mají Ford, mají je rádi a jsou s nimi spokojeni. A zároveň jsou schopni si je i koupit. To jestli je konkurence o parník lepší nebo horší se pozná až bude auto na trhu a půjde porovnat. Zatím to jsou jen teoretické úvahy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honziss
18. května • 20:31

Auto uz je na trhu (v usa) nejakou dobu a porovnani existuje. Je hodnoceno velmi kladne mezi vozy sve katerogie, coz jsou v eu auta jako santa-fee, cx-9, apod..Dalsi fail je chybejici hybridni nebo aspon benzinova motorizace. Tohle je presne ten typ auta co se bude pouzivat na rozvoz deti po skolach, skolkach, krouzcich, nakupy, atd, tj rodinny auto, ktery ale musi nakej rok vydrzet a na to bych diesel asi kupoval nerad.Ford mam rad, v minulosti jsem si jich nekolik koupil a vlastnil, ale posledni dobou je to teda bida v sortimentu beznych aut.

bubulak
19. května • 7:39

Ford je podle mě naprosto v háji a ač jsem sám byl velmi spokojen s Mondeem MkIV, tak mezi dnešními modely bych si asi nevybral. Všechny mají společné dvě věci: naprosto příšerné interiéry a dále, že jakmile se člověk dostane k trošku použitelné motorizaci a výbavě, konkurence to dokáže nabídnout podstatně levněji.

Tom
18. května • 10:59

Auto se mi líbí ale ty ceny jsou hodně sebevědomé. :-/ Na US trhu stojí v přepočtu od cca 650 000 do cca 950 000, tak nevím co je na evropské verzi o půl milionu dražší.

your.god
20. května • 13:07

Klídek, počkejte rok a dolar bude za 18,- a tohle zbytečné auto o ničem za cenu Oktávky B-]
:-D

Peter
18. května • 13:56

Přece DPH a clo, USA se pořád ještě brání vstupu do EU.:-)

bzzz
18. května • 11:43

Prece pocit (signal okoli) ze mas AUTO ;-)

Doporučujeme

Články odjinud