Ford EcoSport: unikla oficiální brožura

Na letošním autosalonu v Ženevě ukázal Ford evropské provedení dalšího člena prakticky nově vzniklé kategorie nejmenších SUV - model EcoSport. Přestože ale tento model byl na autosalonu vystaven, mnoho detailů Ford stále nezveřejnil a mimochodem ani v Ženevě jsme se nemohli podívat do interiéru. Prvních pár informací pouze prozrazovalo, že si zájemci budou moci vybrat mezi zážehovou jedna-pětkou, litrovým Ecoboostem nebo naftovým agregátem 1.5 TDCi.

SUV | Autosalony | Ford | Premiéry | Ženeva 2013 | Design

Ford EcoSport: výkony do 125 koní a SYNC

Na fóru theautomotiveindia.com se objevila kompletní brožura s dalšími detaily. Tak například EcoSport bude dostupný v sedmi různých odstínech, ve výbavě najdeme položky jako startování tlačítkem, bluetooth, displej o velikosti 3,5 palce, dvoubarevný interiér, kožená sedadla a tak dále.

SUV | Autosalony | Ford | Design

Ford Ecosport: evropská verze malého SUV na prvních fotkách

Zavazadlový prostor zvládne v základu 346 litrů, zvětšit jej bude možné na 705 l. Palivová nádrž pak nabídne kapacitu 52 litrů. Podle zvolené motorizace dostanete jako součást standardní výbavy patnáctipalcová ocelová, nebo šestnáctipalcová litá kola.

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků