Ford Credit představuje 3F úvěr

Společnost Ford Credit, s.r.o., která v ČR zajišťuje finanční služby pro Ford a jeho zákazníky, představuje novou nabídku financování pro modely Ford Fiesta, Fusion a Focus. V současné době, kdy stoupá zájem o vozy nižší a nižší střední třídy, tak rozšiřuje společnost Ford Credit svoji dosavadní nabídku úvěrů. Při financování automobilu tzv. 3F úvěrem si mohou všichni zájemci o vozy Ford Fiesta, Fusion a Focus pořídit tyto modely za méně než 3 000 Kč měsíčně a získají ještě navíc celou řadu bonusů.

Financování 3F úvěrem je vhodné pro smlouvy všech privátních zákazníků i podnikatelských subjektů uzavírané na dobu 24 – 60 měsíců a při složení 15 – 60% akontace. Pro příklad: zájemce o Ford Fusion 1,4 l ve výbavě Ebony za pořizovací cenu 249 990 Kč může při složení 60% akontace a RPSN 8,57 % v rámci financování 3F úvěrem pořídit tento model za lákavých 2 919 Kč měsíčně.

Při použití nového 3F úvěru zákazník např. nehradí administrativní poplatek za vyřízení úvěru. Rovněž je mu garantováno nižší úročení úvěru a prodloužená záruka FordProtect, která u Fordů Fiesta a Fusion činí 5 let nebo 120 000 ujetých kilometrů, na Ford Focus se pak vztahuje až sedmiletá záruka (příp. 150 000 km). Součástí 3F úvěru je samozřejmě i havarijní a povinné pojištění.

„Ford Credit nabízí v současné době nejširší paletu financování vozů nižší a nižší střední třídy pro své zákazníky od založení v roce 1998. Reaguje tak na momentální dramatický nárůst poptávky v tomto segmentu trhu. Společnost Ford Motor Company měsíčně eviduje zhruba tisícovku nových poptávek po těchto modelech a Ford Credit chce právě novým zájemcům o tyto modely nabídnout co nejzajímavější řešení,“ říká generální ředitel Ford Credit, s.r.o. Vladan Rojíček.  

Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků