Ford Credit představuje 3F úvěr

Společnost Ford Credit, s.r.o., která v ČR zajišťuje finanční služby pro Ford a jeho zákazníky, představuje novou nabídku financování pro modely Ford Fiesta, Fusion a Focus. V současné době, kdy stoupá zájem o vozy nižší a nižší střední třídy, tak rozšiřuje společnost Ford Credit svoji dosavadní nabídku úvěrů. Při financování automobilu tzv. 3F úvěrem si mohou všichni zájemci o vozy Ford Fiesta, Fusion a Focus pořídit tyto modely za méně než 3 000 Kč měsíčně a získají ještě navíc celou řadu bonusů.

Financování 3F úvěrem je vhodné pro smlouvy všech privátních zákazníků i podnikatelských subjektů uzavírané na dobu 24 – 60 měsíců a při složení 15 – 60% akontace. Pro příklad: zájemce o Ford Fusion 1,4 l ve výbavě Ebony za pořizovací cenu 249 990 Kč může při složení 60% akontace a RPSN 8,57 % v rámci financování 3F úvěrem pořídit tento model za lákavých 2 919 Kč měsíčně.

Při použití nového 3F úvěru zákazník např. nehradí administrativní poplatek za vyřízení úvěru. Rovněž je mu garantováno nižší úročení úvěru a prodloužená záruka FordProtect, která u Fordů Fiesta a Fusion činí 5 let nebo 120 000 ujetých kilometrů, na Ford Focus se pak vztahuje až sedmiletá záruka (příp. 150 000 km). Součástí 3F úvěru je samozřejmě i havarijní a povinné pojištění.

„Ford Credit nabízí v současné době nejširší paletu financování vozů nižší a nižší střední třídy pro své zákazníky od založení v roce 1998. Reaguje tak na momentální dramatický nárůst poptávky v tomto segmentu trhu. Společnost Ford Motor Company měsíčně eviduje zhruba tisícovku nových poptávek po těchto modelech a Ford Credit chce právě novým zájemcům o tyto modely nabídnout co nejzajímavější řešení,“ říká generální ředitel Ford Credit, s.r.o. Vladan Rojíček.  

Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků