Ford C-Max nové generace s posuvnými dveřmi (spy photos)

Poté, co automobilka Ford představila tento rok na autosalonu v Ženevě koncept vozu Iosis Max, mnoho příznivců značky správně tušilo, že nezůstane jen u konceptu a něco z použité techniky se dostane i do sériové výroby. Tak trochu tomu i bude - Ford totiž testuje novou generaci modelu C-Max.

Největší novinkou „sí-maxu“ budou posuvné boční dveře - mechanizmus otevíraní je dobře vidět na fotografiích i přes výrazné maskování vozu. Pokud ale někdo čekal, že Ford vynechá B-sloupek, jako tomu bylo právě v případě konceptu Iosis, bude zklamán. Konat se nebude ani použitý odvážný design, vše zůstane více usedlé a konzervativnější.

Pod kapotou si najdou místo agregáty používané i v současnosti, no počítá se i s novou přeplňovanou zážehovou jednotkou 1,6 EcoBoost, která se ukázala v Ženevě právě v útrobách konceptu Iosis. Oficiální premiéra vozu je naplánována na pařížský autosalon v příštím roce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ford C-Max - novinkou budou posuvné zadní dveře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků