Ford byl i ve druhém kvartálu roku 2010 výrazně ziskový, vydělal 2,6 mld. dolarů

Zdá se, že Ford je definitivně venku z červených čísel. Po výrazném zisku v prvním čtvrtletí letošního roku se může i za to druhé pochlubit vynikajícími výsledky. Před zdaněním vydělal 2,9 mld. dolarů, což je nejlepší kvartální výsledek firmy od roku 2004, zisk po zdanění pak činí 2,6 mld. amerických dolarů.

Pozitivní výsledky ale nejsou dány jen úsporami na straně nákladů. Meziročně si Ford pomohl i co do obratu, výsledek za duben až červen činí v tomto směru 31,3 mld. dolarů, což je o 4,5 mld. více než před rokem.

Šéf firmy Alan Mulally je s výsledky pochopitelně spokojen a kvituje, že i v obtížných tržních podmínkách se Fordu daří dosahovat takovýchto zisků. Po zbytek roku 2010 očekává stejné a pro rok 2011 ještě lepší výsledky jako v uplynulém pololetí letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford je na koni. A to má v záloze ještě želízko z nejžhavějších, nový Focus
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků