Ford byl i ve druhém kvartálu roku 2010 výrazně ziskový, vydělal 2,6 mld. dolarů

Zdá se, že Ford je definitivně venku z červených čísel. Po výrazném zisku v prvním čtvrtletí letošního roku se může i za to druhé pochlubit vynikajícími výsledky. Před zdaněním vydělal 2,9 mld. dolarů, což je nejlepší kvartální výsledek firmy od roku 2004, zisk po zdanění pak činí 2,6 mld. amerických dolarů.

Pozitivní výsledky ale nejsou dány jen úsporami na straně nákladů. Meziročně si Ford pomohl i co do obratu, výsledek za duben až červen činí v tomto směru 31,3 mld. dolarů, což je o 4,5 mld. více než před rokem.

Šéf firmy Alan Mulally je s výsledky pochopitelně spokojen a kvituje, že i v obtížných tržních podmínkách se Fordu daří dosahovat takovýchto zisků. Po zbytek roku 2010 očekává stejné a pro rok 2011 ještě lepší výsledky jako v uplynulém pololetí letošního roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ford je na koni. A to má v záloze ještě želízko z nejžhavějších, nový Focus
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 134 224 km
Cena: 115 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 52 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků