Ford bude prý vyrábět nejkvalitnější kompaktní vozy

Představitelé automobilky Ford informovali o svém záměru vyrábět nejkvalitnější kompaktní vozy na světě, přičemž v kvalitě mají trumfnout i světovou jedničku, Toyotu. Pomoci tomu má hlavně nový program zvyšování kvality u kompaktních vozidel. Šéf výroby Bennie Fowler, se vyjádřil, že začátkem prodejů nové Fiesty, se Ford posune na první příčku z hlediska kvality městských vozidel a kompaktní modely od „modrého oválu“ budou tak kvalitní, jako ještě nikdy dříve.

Zda můžeme tyto odvážná tvrzení brát vážně, ukáže až čas. Ovšem, při pohledu na současné statistiky můžeme konstatovat, že s kvalitou na tom Ford není vůbec špatně. Na modely Fiesta a Focus předešlé generace připadá přibližně 800 poruch na 1 000 vozidel, konkurenční Toyota se ovšem může pochlubit lepšími čísly, na 1 000 vozidel připadá přibližně 500 poruch. Nicméně, Ford se z hlediska kvality z roka na rok zlepšuje a tak ještě určitě v daném segmentu „zamíchá kartami“…

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků